Volgers

donderdag 6 december 2018

Dag Oud, Hallo Nieuw

Hoi,

Hier ben ik dan, met een nieuw kerstkaartje. Weer eentje in niet tradionele kerstkleurtjes. Naar aanleiding van een live van Daisy. Ik vind dit zo een leuk modelletje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
TTCRD
Crafty sentiment
tuesday throwdown
Lemons shortbread
Holly and Ivy

Gisteren mocht ik in de top pick staan bij Love to Craft met dit kaartje


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

karin zei

Leuk kaartmodel, mooi gemaakt Claudia.
En proficiat met je topplaatsje.
groetjes,
Karin

Joanne kramer zei

Wat een leukerd is dit! groetjes Joanne

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Wendy Dierckx zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy Dierckx zei

Dit is inderdaad een superleuk model! Hou van deze kleurtjes!

https://butterfly-wendy.blog/

Cynthia van der Wilk zei

Heel mooi zo in die zachte kleurtjes.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Claudia!
Nancy

Debi zei

Fun card with the gnomes and owls. Thanks for sharing it at Tuesday Throwdown Challenge. Good luck. Debi DT