Volgers

dinsdag 11 december 2018

Julie Nutting - Jeans

Hoi,

Bij de facebookgroep van de JYHO maken ze ook elke maand een tag met een stempel van Julie Nutting Dolls. Deze is een kei leuke swap en na lang aarzelen heb ik toch besloten om eens een keer mee doen. De bedoeling is dat je een tag maakt met een stempel van Jullie Nutting volgens het thema dat is opgegeven. Op het einde van de maand stuur je dan je tag naar iemand die er ook 1 heeft gemaakt. Naar wie je deze mag sturen, blijft een verrassing tot het einde van de maand. Ik krijg dan ook 1 tag van Julie Nutting terug. Van wie..... dat weet ik nog niet. Als de maand om is (dus bij het begin van een nieuwe maand) krijg je pas de naam door, naar wie je je tag mag versturen en dus ook van wie je een tag mag ontvangen.

Het enige nadeel dat ik al ondervonden heb, is dat deze leuke stempels hier maar moeilijk te verkrijgen maar ik heb er ééntje gevonden.

Dit is alvast mijn tag.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een leukerd. groetjes Joanne

Sylvia zei

Mooi geworden,Claudia.

Groetjes,Sylvia.

Je@net zei

Wat leuk geworden, Claudia!

GerJanne zei

Grappig idee zeg! En je creaties is prachtig geworden!