Volgers

vrijdag 1 februari 2019

kalender 2019

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 

Dit is alvast mijn uitwerking voor deze maand. Ik heb voor een vriending een kalender gemaakt voor 2019. Vind het zelf een geslaagd exemplaar.













Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Holly And Ivy

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Marijke zei

Nou dat kun je wel zeggen hoor dat het een geslaagd exemplaar is! Prachtig! Echt super leuk en zo mooi alles bij elkaar! Daar kan je gerust trots op zijn! Groetjes Marijke.

Je@net zei

Wat leuk geworden, Claudia!

karin zei

Ik vind het prachtig Claudia ! Echt heel mooi gemaakt.
groetjes,
Karin