Volgers

dinsdag 5 februari 2019

memordy dex S&B Valentijn

Hoi,


Tijd voor een leuke SWAP met de Memory Dex. In een facebookgroep doe ik mee met deze wap. De bedoeling is dat je een memory dex kaartje maakt met het opgegeven thema. Deze maand (je werkt reeds voor de maand die komt) is thema Valentijn. Je maakt dit 1 memory dex kaartje in het thema. Na de 15de van de maand krijg je een naam door naar wie je deze mag verzenden.  De ontvanger mag zijn post pas openmaken aan het begin van de nieuwe maand. Zo maken we het nog wat spannend.

Deze kaartjes hebben jullie nog van mij tegoed. Ik heb ze afgelopen maand gemaakt. Deze kan ik jullie nu tonen van de ontvanger heeft ze ontvangen en reeds opengemaakt.

Ik heb zoals jullie van mij gewend zijn de memory dex in 2 exemplaren gemaakt, zodat ik er voor mijn verzameling ook 1 kan houden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes

 Claudia

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Ziet er heel leuk en gezellig uit! groetjes Joanne

Gertrude zei

Das sieht ja wunderschön aus
glg Gertrude

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Claudia!

GerJanne zei

Wat een leuk idee is dit! Ze zijn heel mooi, Claudia!

Cynthia van der Wilk zei

Ach wat lief.

Josje zei

Leuke kaartjes