Volgers

donderdag 26 december 2019

Coole Wintergroetjes

Hoi,

Vandaag begint er  bij Creative Knockouts een nieuwe Challenge. Deze week is het thema: Celebrations. De Sponser is: Close to my Heart


DT Creative Knockouts
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sparkles Christmas challenge
southern girls
a bit more time to craft
tuesday throwdown
Lemon shortbread

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Marijke zei

Ook dit zo'n mooi kaartje! Heel veel op te zien! Prachtig gemaakt! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Claudia,

Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

Wat een feestelijk kaartje maakte jij deze maand! Ook jouw kerstkaart vandaag is super leuk...

Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt,
fijne 2de Kerstdag,
groetjes Ansx

Heather zei

WOW! What a beautiful tableau! I love your little penguins, and that background paper is so full of life and movement - perfect together! Thanks so much for playing at Sparkles!

Kelly Schelske zei

Wow! This is gorgeous Claudia! What a work of art.

Awesome job.

Hugs,
Kelly