Volgers

woensdag 25 december 2019

KKT - Roze en zwart

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren :roze en zwart

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

(Zoals goede gewoonte maak ik dan een kaartje met het visgraattechniek en kan ik zo mijn restjes wegwerken.)
Deze maand dus niet hé. Het is een totaal ander kaartje geworden. Een verjaardagskaartje. Dit is een opdrachtje voor een klantje. Opdracht is op 5 verjaardagskaarten te maken. Dit is alvast de eerste. 

Hiervoor heb ik zwarte cardstock gebruikt en DP van Noor design. Een plaatje van Syta en mooie mallen van Noor design.


Kleurenkaartenteam
Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden


Ook wil ik langs deze weg iedereen een Fijne Kerst wensen
Afbeeldingsresultaat voor kerst 2019
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooi model kaart in de gevraagde kleuren, Claudia.
Fijne kerstdagen
xxx Margreet

chantal zei

Fijne kerstdag.

Wat een supermooie kaart en wat een werk heb je erin gestoken.

Liefs Chantal

karin zei

Een mooi romantisch kaartje Claudia.
Fijne feestdagen!
Karin

gerrie zei


Wat een apart model kaart Claudia, superleuk gedaan, veel werk denk ik.
Fijne feestdagen, Groetjes, Gerrie.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi model en prachtig opgewerkt in de KKT kleuren! Fijne dagen!

Marfien zei

mooie feestelijke piramidekaart, leuk om dit model weer eens te gebruiken

Elle-Jeanne zei

Prachtige piramide kaart in deze mooi kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

Laurespage zei

Claudi, een heel mooi kaartje in de juiste kleuren, maar eentje met veel werk !
Groetjes en fijne kerst.
Laurette

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd werkje met veel details
fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
wens je nog fijne feesten,
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Wow prachtige creatie!! Fijne feestdagen groetjes, Anita

Jantine zei

Mooi model, Claudia. En tjee, dat je zomaar van je vaste patroon afwijkt 😃
Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
Groetjes.
Jantine

Ans S. zei

Prachtige kaart, super leuk modelletje.

Groetjes Ans

Rosina zei

Heeeeel mooi dit kaartje Claudia...een super gaaf modelletje en zo mooi ook deze kleurencombi...
lieve groetjes Rosina

Petra-loves-paper zei

Wat? Geen visgraatje? Wat maak je me nu?... haha, heel leuk kaartje maakte je deze keer weer, fijne dagen nog, groetjes Petra

GerJanne zei

Leuk zo'n apart model voor het KKT!

Creatiels zei

Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Een echt feestelijke kaart heb je gemaakt, mooi werk.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Geniet nog van de feestdagen.
Groetjes Els

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje en de kleuren van het KKT lenen zich heel goed voor een verjaardagskaartje!een mooie vorm heb je ook gemaakt! Fijne dagen en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

!neke zei

Prachtige kaart in deze kleuren !
Groeten Ineke

Nelleke zei

Wat is die mooi Claudia, mooi model en kleuren ook. Verder wil ik je bedanken voor je prachtige kaart die net voor de kerst binnen kwam een plaatje van een kaart, dank je wel. Groetjes, Nelleke