Volgers

vrijdag 15 mei 2020

Hi

Hoi,

Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens zoveel tandpijn... Nie normaal, Gelukkig had ik al voor gisteren een afspraak bij de tandarts staan. Maandag heb ik gebeld en bleek dat ik met een ontsteking zat, dus toen al begonnen met een kuur antibiotica.
Woensdag bij de tandarts, bleek het om een wijsheidstand te gaan, die ineens los stond en waarvan de wortel afgestorven bleek te zijn. Aan de tand zelf niets te zien. De onststeking dus een tandvleesonsteking, maar jee, zeg dat doet pijn. Zelfs nu nog nadat de tand getrokken is heb ik nog pijn. Mijn nek tot aan mijn oor doet enorm pijn. Ik hoop echt dat het van't weekend beter is...... Dit wens ik niemand toe.

Gelukkig heb ik deze kaart nog tussendoor kunnen maken.
Tijd voor een inspiration kaart voor  Digi Doodles Studios.

Voor deze kaart heb ik volgende materialen gebruikt:

Cardstock van florence en DP komt van action, alsook de gemstones. Ik heb de tekst gemaak met de Happy Jig. en voor de rest nog wat dies van vlinders.


Doen jullie ook mee met de challenges?
Digi doodles studios
https://digidoodlestudioschallengeblog.blogspot.com/

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 Claudia

21 opmerkingen:

Caroline zei

Heel leuk kaartje heb je met de sketch gemaakt.
En wat leuk dat jullie het een wijsheidstand noemen, wij noemen het een verstandskies. Alhoewel het niet om het verstand gaat om om de ver stand van de kies.
Hopelijk gaat het snel wat beter want oei dit is echt heel naar!
Groetjes Caroline

karin zei

Mooi kaartje Claudia, leuke stempel erop.
Tandpijn is iets vreselijks en zeker als er een ontsteking zit. Jaren geleden eens een wortelkanaalbehandeling gehad, ook zoiets akeligs.
Beterschap ermee en fijn weekend.
Karin

Anita van Deur zei

Oei Claudia, ik voel met je mee tjonge dat doet zeer.
Hoop zo voor je dat het gauw beter gaat.
Wel afleiding kunnen zoeken in die prachtige kaartje wat je gemaakt hebt.
Groetjes, Anita

Marijke zei

Nou dat is niet prettig om tandpijn te hebben en een ontsteking in je mond! Grappig dat je dat een wijsheidskies noemt, wij zeggen verstandskies!Komt op het hetzelfde neer natuurlijk! Je kaartje vind ik een mooie! Leuk gedaan met deze sketch! Veel succes maar met je mond, wens je veel beterschap! Groetjes Marijke.

Chris zei

A tooth infection is really nasty and painful Claudia, you have my sympathy, I hope the antibiotics soon kick in so you feel better.
Your card is gorgeous, fabulous design and beautifully coloured image.
Thank you for playing along along at Fab'n' Funky this week.
Chris
x

Pat zei

Beautiful card with a great design and image, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

Pat xx

Chantal zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Darlene zei

This is awesome Claudia! Love the shape and fun image! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Claudia. Ik vond de benaming van wijsheidstand ook erg grappig.. ik las al dat Caroline er ook een opmerking over had... ze kunnen vervelend zijn... en een ontsteking in de mond kan erg pijnlijk zijn. Veel beterschap. Groeten Trijntje

Ela zei

Prachtige kaart Claudia! Mijn zoon heeft vrijdag zijn verstandskiezen laten trekken... Dag 2 ging al een stuk beter en zonder medicatie. Het is te hopen dat dat voor jou ook geldt want mondpijn is vreselijk. Het trekt altijd zo door inderdaad. Beterschap! Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaart Claudia. De digi is heel mooi ingekleurd en je hebt mooie frisse kleurtjes gebruikt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

Hobbywinkel De Egel zei


Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Bernadet zei

Hoop dat je tandpijn inmiddels over is Claudia! Vreselijk toch hรจ.
Je kaartje is wel weer super geweldig zeg.
Mooie kleurtjes zo bij mekaar. Top gedaan hoor!

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, love the colors and the shape.
Lovely colouring
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Nelleke zei

O, schitterend dat jullie dat een wijsheidtand noemen. In Nederland zeggen wij verstandskies. Maar o o o wat kun je last van kiespijn hebben. Ik hoop dat je er nu van opgeknapt bent. Een mooie kaart heb je gemaakt. Misschien leidde dat ook wel af. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Jennifer's Vintage Paperie zei

This is so fun. I love the bright and cheery colors and all of the cute butterflies. Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters!

Josje zei

Deze is erg leuk hoor

App salah zei

ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุดู‚ู‚ ุจุงู„ุฎุจุฑ
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุงู„ุญุดุฑุงุช ุจุงู„ู‚ุทูŠู
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ู†ู…ู„ ุงุจูŠุถ ุจุงู„ุงุญุณุงุก
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ู…ุณุงุฌุฏ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ูƒู†ุจ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุจูŠูˆุช ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ูˆุงุฌู‡ุงุช ุฒุฌุงุฌูŠุฉ ุจุงู„ุฏู…ุงู…

Sugar Cards (Candi V) zei

I love the coloring and this image so much. The texture and shape of this card is amazing. Great job! Candi V -scrapping4funchallenges DT member

App salah zei

ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุดู‚ู‚ ุจุงู„ุฎุจุฑ
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุงู„ุญุดุฑุงุช ุจุงู„ู‚ุทูŠู
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ู†ู…ู„ ุงุจูŠุถ ุจุงู„ุงุญุณุงุก
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ู…ุณุงุฌุฏ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ูƒู†ุจ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุจูŠูˆุช ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ูˆุงุฌู‡ุงุช ุฒุฌุงุฌูŠุฉ ุจุงู„ุฏู…ุงู…

App salah zei

ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุณุฌุงุฏ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒู‡ ุชู†ุธูŠู ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุงู„ู…ู†ุงุฒู„ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุญุดุฑุงุช ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ูู„ู„ ุจุงู„ุฏู…ุงู…
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุญุดุฑุงุช ุจุงู„ุฎุจุฑ
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุจุงู„ุฎุจุฑ
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุญุดุฑุงุช ุจุนุฑุนุฑ
ุดุฑูƒุฉ ุชู†ุธูŠู ุจุณูƒุงูƒุง
ุดุฑูƒุฉ ู…ูƒุงูุญุฉ ุญุดุฑุงุช ุจุณูƒุงูƒุง