Volgers

zaterdag 30 mei 2020

Snow Kisses

Hoi,

Pinksterweekend. Een dagje langer lekker kunnen knutselen. Jeah, en wat heb ik er zin in. Ik ga vandaag lekker buiten knutselen denk ik.

Ondertussen kunnen jullie genieten van deze CAS- kerstkaart. Een DT kaartje voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge, Thema is verwerk een beertje in je kaart.


DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Holly and Ivy
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

So Sweet!
groetjes, Anita

Marijke zei

Wat een lief kaartje! En zeker heerlijk genieten dit weekeinde! Geniet ervan en veel plezier! groetjes Marijke.

Je@net zei

Erg leuke winterse kaart, Claudia!

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje met dat schattig beertje erop Claudia...echt TOP!!!
groetjes Rosina

Jackie C zei

This has come together beautifully!
Great project!
Fabulous that you have shared this with us here at The Holly & The Ivy.
Good luck hun and do come back again!
Jackie DT @ TH&TI

Cynthia van der Wilk zei

Mooie kaart. Buiten knutselen is hier geen optie. Altijd maar die wind. Dan ben ik meer achter mijn spullen aan het rennen. En ik vind het te warm om binnen te zitten.

Michelle zei

This is a wonderful creation with fabulous details - thank you for joining us at Penny's Paper Crafty this time and good luck - Michelle x

Nance zei

Super fun winter card. That image is adorable! Thanks for joining us this week at Krafty Chicks Challenge.