Volgers

maandag 1 juni 2020

Smile

Hoi,

Een paar maanden geleden heb ik onderstaand kaartje gemaakt voor een klantje. Deze had ik nog niet laten zien, Daarom toon ik deze nu. Deze is voor een paardeliefhebster.
Dit is ook mijn kaartje voor het DT van Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 


DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
aud sentiment
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een leuke kaart. Mooi papier.
Groetjes, Chantal S

Cynthia van der Wilk zei

Heel mooi

GerJanne zei

Prachtig Claudia! Heel mooie kaartje en een lief plaatje van het paard.

Linda zei

Wauw!
Het lijkt wel een mini scrap lay-out.
Mooie kleuren en leuk zo'n grote toef met bloemen
Lieve groet, Linda

Anita van Deur zei

Leuke kaart Claudia mooie layout prachtig bloemen.
Fijne dag groetjes, ANita

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Claudia!
Mooie kaart waar veel te zien is.
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een lief paard op je kaart! (dat rijmt ook nog...) met die vrolijke bloemen erbij is het echt een heel zonnig plaatje geworden.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaart! Zoveel verschillende producten die door de KKT-kleuren goed bij elkaar passen. Knap gedaan!