Volgers

maandag 15 juni 2020

Make today amazing

Hoi,


Ik heb een geweldig weekend achter de rug; Super goed weer. Goed geknutseld. Geshopt met de kids en gewoon soms even lekker niets doen. Zaterdag was ik heel vroeg wakker en dan had ik voor het shoppen deze kaart al gemaakt dit ook het DT kaartje is van mijn nieuw challengeblog, 
 Girlz Creative Crafts een nieuwe Challenge. Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: VLINDERS. Echt geen moeilijk thema deze week. Doen jullie mee?






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Claudia!

GerJanne zei

Prachtig Claudia! Wat een mooie vlinderkaart.

Kelly Schelske zei

So very pretty Claudia!

Thank you for playing along with us at Creative Knockouts! Good luck!!

meg zei

A beautiful card thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Vicki Dutcher zei

What a beautiful pop out card! Well done. Thanks for joining in at JUGS

Dawn Phillips zei

This is so lovely. The inside is a beautiful surprise. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x