Volgers

zondag 7 juni 2020

Hooray

Hoi,

Na de warme dagen die we hadden is de afkoeling van gisteren en vandaag eigenlijk wel welkom. Maar toch snack ik al terug naar de zon en het warme weer.

En paar jaartjes terug was ik al ik het DT team van Creative Craft Cottage. en vanaf vandaag ben ik ook wedergekeerd naar het team. Zie hieronder mijn kaartje voor het team. Het thema is alles mag en de sponser is Twinkle Lane



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty sentiment
DT favourite bij Classic Design Team

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

karin zei

Een leuke kaartvorm Claudia, mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Hermien zei

mooi kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Twórcze pasje Danki zei

Another cute card in this shape. I love this design.
Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Marijke zei

Een mooi kaartje met een mooie vorm! je krijgt het nog druk met al je dt dingetjes! Proficiat met je topper! groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart vorm en met zo`n leuk papier, gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Anita

Chantal zei

Wat een schitterende kaart, mooi papier.
Groetjes, Chantal S

Doris P. zei

Wow! Very beautiful! Love the paper and the colours. Thanks for joining us at papercraft challenge.

LittleCraftsbyLia zei

Hey there!
Thanks so much for joining our Papercraft-Challenge, make sure to come back soon and play along with our new challenge aswell =)
I’d be super excited if you come say hi on my blog aswell!
little-crafts.com
Hugs, Lia