Volgers

zaterdag 6 juni 2020

Mijn neus geeft Rood

Hoi,

Met het Pinksterweekend heb ik toch veel geknusteld. Deze kaart heb ik toen ook gemaakt.
Dit is het DT kaartje voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge, Thema is Winter fun


DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
a bit more time to craft

Top 3 behaald bij Craft Rocket

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Linda zei

Prachtige creatie en leuke tekst ;)
Ook gefeliciteerd met je top 3 notering dat is ook een prachtige kaart die je mooi hebt ingekleurd!
Lieve groet, Linda

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Cinderella zei

Hoi Claudia ,

Super leuke kaart en gefeliciteerd met het behalen van de top 3 met nog zo`n gaaf kaartje

Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je top 3, leuk model kaartje en tekst!
Groetjes, Anita

Marijke zei

Wat een grappig modelletje is dit? Leuk gedaan met de pinquins! Proficiat met je toppertje! Groetjes Marijke.