Volgers

woensdag 10 juni 2020

Hooray! It's your Birthday

Hoi,

Mijn oude naaimachine die bijna 30 jaar oud was en nooit goed heeft gewerkt heb ik afgelopen weekend weggegooid. Na de zoveelste poging om het ding te laten werken was ik het echt beu. Ik had deze al een aantal keren in onderhoud laten gaan en revisie, maar niets is gebeterd. D'is dan ook een toyota, niet echt een goed merk voor een naaimachine.
Ik was toen bezig voor een nieuw of 2de hands te zoeken. Ik had net met oog laten vallen op een redelijk nieuwe van Singer en wou er naartoe rijden, nadat ik een afspraak met de dame in kwestie had gedaan, toen mijn schoonouders voor de deur stonden. Dus, kon ik niet meteen weg. Na een tijdje zei ik, sorry ik moet weg, ik ga voor een naaimachine zien. Zei mijn schoonmoeder hier toch op, Maar kind toch, ik heb er nog 1 staan van Singer, praktisch nieuw waar ik niets mee doe, komt ze halen, want anders gooi ik ze weg....... Toeval??????
Ik heb toen mijn afspraak geanulleerd bij de dame in kwestie en mij gexcuseerd en ben het naaimachine bij mijn schoonmoeder gaan halen. En die naait super. Kan niet beter. Had ik dit geweten,..... ik had het veel vroeger gedaan!! 

Ik heb de machine ook ineens geprobeerd op een kaartje. Ik ben echt geen held in naaien en laat staan recht naaien..... maar op het kaartje heeft het zijn charme wel vindt ik. Dit is dan ook ineens mijn DT kaart voorStarstampz  Thema is Verjaardag. Je hoeft geen digi van starstampz te gebruiken. 

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van starstampz





DT Starstampz
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Marijke zei

Nou wat een geluk dat je schoonmama voor de deur stond hé? Fijn zo'n Singer naaimachine! Die zijn wel het beste! Je kaartje is er goed mee gelukt! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.

karin zei

Dat je niet wist dat je schoonmoeder nog een zo goed als nieuwe naaimachine had staan! Nu in ieder geval jij bent er mee gered.
Dat niet rechte naaiwerk heeft wel iets vind ik 😉 Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

Rosina zei

ha wat een leuk verhaal over je naaimachine...leuk dat je een singer naaimachine van je schoonma heb gekregen...Ook ik heb een singer ...Gekregen van mijn moeder toen ik 13 jaar was...en is dus nu 60 jaar oud...en die werkt nog als een tierelier...alleen ik naai er nooit mee op papier...veel te veel werk om die daar tevoorschijn voor te halen..
Maar jij heb er een schitterend kaartje mee gemaakt..ook een heel lief en mooi ingekleurd stempeltje erop....
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Wat een geluk dat schoonmama bij je op bezoek kwam. Prachtige kaart vrolijk geheel.
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Toeval bestaat niet, zeggen ze. Zo zie je maar weer. En je kaart is heel leuk!

Lori Turner zei

Very cute card, Claudia! Thank you for joining us at Krafty Chicks Challenge this week xoxoox

Joy Wilson zei

Such a fun design and it is perfect for our anything goes challenge! Please play along with us again soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Bugaboo DT

Lisa Lynn zei

Your card is adorable. Great image with all those balloons. Those papers are gorgeous and the clouds. Thanks for joining the Catch the Bug Anything Goes Challenge, Lisa Lynn DT.