Volgers

zaterdag 20 juni 2020

Cool man

Hoi,

Woensdag namiddag heb ik deze kaart gemaakt, Net toen het hier net begon te gieten.
Een mannen/jongenskaart. Ik ben er zeker van dat ik deze kaart nog wel ga gebruiken. Mannenkaarten heb ik niet veel in overschot. 

Dit is dan ook mijn DT kaartje voor mij blog bij  Creative Sketchy Girls  Deze maand is het een thema: Mannenkaart De Sponsers is Bugaboo.



Mijn Challenge Blog

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Die is SUPER.........
Fijn weekend, groetjes Anita

karin zei

Leuke jongens kaart Claudia.
Groetjes,
Karin

Josephine zei

Great card - such a fabulous image!

Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

Margaret Mifsud zei

A fantastic boy card. Love the unusual shape and the cute image. Thank you for joining our Challenge at Crafty Cardmakers. x

Janis Lewis zei

Fun card and shape! Thank you so much for playing along in our Crafting Happiness Challenge this week. Hope you’ll link up again!
Hugs! Janis
Crafting Happiness Challenges, Challenge Blog Owner
Pause Dream Enjoy, Personal Craft Blog

Felix the Crafty Cat zei

Great card and love the fold style. Thanks for joining in at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

Ali Wade Designs zei

I love all of the images on this card and the fantastic shape. Loving your blog template too! Ali x