Volgers

dinsdag 30 juni 2020

The great outdoors

Hoi,

Een jongenskaart, niet moeilijk hoor!! Alleen maak ik die niet zo vaak. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Maar het is mij gelukt. Ik heb er ééntje gemaakt. En wel voor de reminder voor Creative Sketchy Girls Het thema is MANNENKAART. Je kan nog meedoen tot.19 juli Doe je mee? Kom dan een kijkje nemen op de challenge blog: Creative Sketchy Girls




Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Top picks bij Crafting Happiness

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje.
Groetjes, Anita

karin zei

Lief kaartje Claudia.
groetjes,
Karin

GerJanne zei

Heel leuk! Mooi mannenkaartje en ik heb mijn tweede kaart geplaatst!

Henriët zei

Heel erg leuk. Mooi modelletje.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Super stoere kaart !
Groeten Ineke