Volgers

woensdag 1 juli 2020

Vele kusjes

Hoi,

Een paar weekjes geleden had ik nog eens een serie restjes kaartjes gemaakt. Deze keer had ik de restjes genomen van een oude blok van Noor Design. De botanical. Wat een mooi blokje was dat. En het rare eraan is. Ik heb die serie gemaakt en nog geen week later, heb ik via Hobizz en kit aangekocht met de botanical paper blok. Dus ik heb die blok weer. Zo leuk. 

Dit zijn de serie kaartjes die ik heb gemaakt en dus ook voor de DT van Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 








DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty catz
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Marijke zei

Mooie kaartjes en mooie papiertjes allemaal! Je hebt gelijk een mooie serie! Groetjes Marijke.

karin zei

Mooie serie kaartjes met prachtig papier erop,
Groetjes,
Karin

Joy Wilson zei

Gorgeous card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!Hugs, JoyJoyfully StampsLil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator
Joyfully Stamps

GerJanne zei

Heel mooie serie kaartjes! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

Nelleke zei

Mooie serie kaartjes maakte je. Soms is mooi papier al genoeg ! Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke