Volgers

woensdag 15 juli 2020

Christmas Dabb

Hoi,

Ik geniet met volle teugen van mijn vakantie. Lekker knutselen en eigenlijk niet veel anders doen voorlopig. Heerlijk. Joran is een dagje naar haar nicht gisteren geweest en Wim en Jarno waren uit werken. Dus lekker alleen thuis.
Ik heb deze kerstkaart gemaakt. Je kan er maar beter op tijd mee beginnen hé. Deze is dan ook mij DT kaartje voor mijn challengeblog bij  Girlz Creative Crafts een nieuwe Challenge. Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: Kerst in Juli





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer erg leuk uit, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Marijke zei

Een mooi kaartje en wat een leuk modelletje! Proficiat met je topper! Je bent goeds in de prijzen gevallen de laatste tijd! Goed bezig! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje mooie details. Proficiat met je topper!
Groetjes, Anita

karin zei

Een mooi kaartje voor dit thema Claudia.
Ik heb nog maar weinig kerstknipvellen liggen. Ik zou goed moeten zoeken in mijn hobbykast. Eens opruimen, dat helpt meestal 😉
Groetjes,
Karin

Angela zei

Wat een gaaf modelletje en een enig plaatje!
Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

Josje zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Claudia

Chrissy zei

Fabulous fun card.. Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

Luv CHRISSYxx

GerJanne zei

Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt, Claudia. EN heerlijk zo'n dagje me-time!

Laurespage zei

Een hele mooie kaart weer deze keer en een heel mooi modelletje !
Een dikke proficiat met je toppertje !
Groetjes, laurette

Crealientje zei

Leuke creatie!
Mooi model.
Gefeliciteerd met je mooie toppertje!
Lieve groetjes Crealientje.

Beebeebabs zei

Very cute card!!!

Billie A zei

Oh my gosh... how fun is this Santa. Awesome project and love the dies. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

Deanne Saunders zei

Beautiful!! Thank-you so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper