Volgers

dinsdag 7 juli 2020

Staal, vier feest,.....

Hoi,

Lisbeth, mijn beste vriendin en haar man Dirk zijn dit jaar 50 geworden en zijn 25 jaar getrouwd. Daar hoort natuurlijk een mooi kaartje en cadeautje bij.
Afgelopen zaterdag mochten wij naar het feest gaan, natuurlijk met de voorzorgen van Corona, allemaal met afstand. Maar het is heel leuk geweest.

Lisbeth haar favoriete kleur is lila, paars. Dus heb ik voor de gelegenheid een boeketje met bloemen laten maken in deze kleuren en het kaartje heb ik assorti gemaakt. Het is een loaded kaart geworden. Deze had ik gezien in een life van Jolanda in de groep Hobbizz.  

 Natuurlijk maak ik ook van deze gelegenheid gebruik om deze kaart te showen als mijn DT kaart voor  Creative Craft Cottage  waar  er deze maand BLOEMEN worden gevraagd als thema.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
southern girls

top 3 the fairy and the unicorn


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk is het Claudia en veel mooie details!
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Anita

karin zei

Een leuk geheel van mooie tags en kaartjes Claudia.
Groetjes,
Karin

Chantal zei

Wat een schitterende creatie.
Groetjes, Chantal S

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke flessen hanger heb je gemaakt , heel veel op te zien en mooie kleuren.
Dit is vast met veel plezier in ontvangst genomen.En de inhoud van de fles gaat er wel in.
Groetjes Marjan.

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Henriët zei

Super leuk zo'n hanger om een fles op te leuken!
Mooi al die labels en de tekst is helemaal top.
Groetjes van Henriët

Josje zei

Heel mooi gemaakt!!

GerJanne zei

Wow, dat is een loaded loaded loaded kaart! Prahctig, dat is in de smaak gevallen.

Cheryl zei

Wow! Fantastic project!

Cheryl
Visit my blog - SheStamps

Ria van Veldhuizen zei

Wat een pachtige kaart! Ik hou ook wel van lila/paars. Jouw vriendin en man zullen blij zijn geweest met deze creatie!
Fijn dat we weer iets meer vrijheid hebben, al blijf ik nog liever "thuis".
Groetjes, Ria.