Volgers

dinsdag 14 juli 2020

Gefeliciteerd met je communie

Hoi,

Voor een klantje heb ik de opdracht gekregen om 2 communie kaartjes te maken. Maar niet in een alledaags thema. 1 kaartje met een brandweerwagen en een ander kaartje met een politie auto.
Die met de brandweerwagen heb ik nu gemaakt. Niet alledaags voor een communiekaartje, maar ik vind het wel leuk.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
All sorts: brandweerwagen, boom, brand

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie stoere communie kaart. Dit model ligt ook nog op mij te wachten:-)
Groetjes, Chantal S

Henriët zei

Je hebt er een hele stoere communiekaart van gemaakt. Lekker stoer!
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wauw...dat ziet er super gaaf en stoer uit!

Anita van Deur zei

Zo wat een mooie en stoere communiekaart top gedaan!
Groetjes,Anita

karin zei

Wat een mooie aparte kaart voor een communicantje. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Kathleen zei

A really great shape of your creation and with lovely papers and images. Thank you for joining our 'B" challenge at Allsorts.

Kath x

NanaConnie zei

Claudia, I love this card. Fabulous flames along the side and incredible 3-D work! Putting on my DT hat - Thank you so much for supporting our "Anything Goes" challenge at Pammie's Inky Pinkies this week. Good luck in the draw.
NanaConnie DT