Volgers

maandag 20 juli 2020

Hi

Hoi,

mijn 2de verlofweek begint vandaag. Straks van we naar Zutendaal naar het blotevoetepad. Hmmm, ik zie dat zo niet echt zitten om met men bloete voeten overal te wandelen. Denk dat ik sleffers ga meepakken. Maar de kinderen zien da wel zitten, dus gaan we da doen.

Gisteren hebben we BBQ gehad voor Jarno zijn 18de verjaardag. Het was heel gezellig. 

En ondertussen heb ik ook nog een kaartje klaar voor jullie. Deze keer voor Creative Sketchy Girls . Deze maand is het schets   De Sponsers is Digi Doodles Studios




Mijn Challenge Blog

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Ilonka

https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit, Claudia!

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Prachtig gemaakt.
Veel plezier met de wandeling. Zou niets voor mij zijn op blote voeten. Zaterdag waren we gaan fietsen en ik heb al een prik van een of ander insect te pakken op mijn enkel. Ik heb er nog last van.
Groetjes,
Karin

Lia zei

Wat een mooie uitwerking van de sketch!!
Lia xx

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Claudia mooie kleuren. Veel plezier met de wandeling.
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Heel mooie kaart! En ik vind de sketch erg gaaf!
Viel het mee het blotevoetenpad?

Chantal zei

Een erg mooie kaart, weer een leuk model.
Groetjes, Chantal s

aussie aNNie zei

Thanks for entering your gorgeous card into our challenge of Anything goes at Lemon Shortbread Challenges. Hope to see you next challenge.

[aNNie Designer for Lemon shortbread Challenges

Buffy zei

Lovely project, sweet image.
Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky Challenges.
Buffy (DT) x

Josje zei

Wat een vrolijk kaartje

Lynda zei

What a great selection of foods - certainly choices to be made here - or not! Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda DT

martina's kaartjes zei

ach, wat een gezellig boel hier alles bij elkaar
geslaagd en leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Wendy zei

really cute your card, love the colors thank you for play with us in My Besties spanish challenge blog.

Wendypink (https://chocolatesrosas.blo... DT of http://mybestiesspanishchal...

Maria Luisa- scrap zei

Hermosa la tarjeta!
Gracias por unirte a My Bestie Spanish Challenge (DT)

Cazro zei

A super card with lots of bits of food. Thanks for sharing with us at Alphabet Chalalenges. Caz. DT