Volgers

zaterdag 4 juli 2020

Even wegdromen....

Hoi,

Afgelopen week heb ik mijn lintjes  gesorteerd. Wat was dat een heel werkje. Ik heb alles kerstlintjes bij elkaar gedaan. Daarna heb ik alle lintjes per kleur gesorteerd en wat heb ik een hoop lintjes (nog maar te zwijgen over de kant die ik heb liggen 😀) . Ten slotte heb ik de lintjes per rol in een mandje gedaan en de lintjes op een kartonnetje in een ander mandje.  Nu heb ik mezelf beloofd dat ik zeker tot het einde van het jaar bij elke kaart (ik ga dat proberen) een lintje ga gebruiken. Eens zien hoelang ik dit ga volhouden. LOL 😋

Ondertussen is de eerste kaart met een lintje wel een feit. 😃 Het DT kaartje voor Crafty Hazelnut Christmas Challengevoor deze week is voorzien van een lintje.  De challenge deze week heeft als thema, voor een jongen of man


DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
tuesday throwdown

Winnaar bij LeAnns world


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

lenywim35 zei

HI claudia. Ik werd getrokken naar je opmerking over de lintjes-opruim-woede. Bij mij was het net zo. Alleen bij Wim was de woede over mijn troep nog erger en die ruimde ze nog al eens netjes op.
Nu is het nog anders : Ik hoor iedere keer: Wanneer doe je dat nou eens weg?? Ik heb boxes vol met lintjes, kantjes, nog nieuwe setjes zijden bloemen, stansjes etc etc.
Maar geen idee.
Leuk dat je begonnen ben ze op kaarten te verwerken. Veel plezier er mee. grts leny

Anita van Deur zei

Ik herken het, mijn ladekast is verdeel in 2 vakken per lade en iedere keer neem ik me voor weer netjes er in terug leggen lukt aardig de eerste week!
Je kaart is prachtig mooie details en super leuk lintje.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Anita

Marijke zei

Ik heb ooit eens een heel oud ladekastje gekregen met heel veel laatjes erin. Daar heb ik toen al mijn bloemetjes en lintjes in opgeruimd! Ook de linten op kaartjes en op kleur! Net als de bloemetjes. En ik moet zeggen het blijft redelijk netjes. af en toe trek ik er een paar uit en dan liggen ze er allemaal naast maar dat ruim ik dan gelijk weer op! Leuk dat je ze gelijk gaat verwerken op je kaarten! Deze is in ieder geval goed gelukt! Leuk kaartje en leuk model! Ik vind die gnoms super! Groetjes en een fijn weekeinde. Marijke.

GerJanne zei

Hahaha, bij mij ook veel lintjes. Ik koop niets meer!

Jouw kaart is echt helemaal geweldig!

Henriët zei

Super gezellig kerstkaartje.
Succes met je lintjes uitdaging!
Groetjes van Henriët

Pop Lenuta Maria zei


In these hot days your card brings a cool air. Beautiful!
Thanks for joining us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again.
Take care! Maria

TracyM #6773 zei

WONDERFUL card!
LOVE your Christmas scene, dimension, colours and sparkle - WOW!
Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)

Diana Soling zei

Wow! This is stunning. So much amazing detail. Thanks for joining us at Penny's Paper-Craft Challenge Blog.

Tone K. zei

Soo cool and great! :) I love it!
Love the figures and your snow....so great! :)
Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

Melanie zei

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional add texture” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)

(DT Kreativtanten)



PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…