Volgers

zaterdag 18 juli 2020

Warme Winter Wensen

Hoi,

Men eerste vakantie week zit er bijna op en ik hoop dat deze week het zonnetje zich meer zal laten zien!!!. Morgen hebben we een BBQ met de familie voor Jarno zijn 18de verjaardag. Hij is in april 18 geworden maar toen konden we dit niet vieren. En omdat ik volgende week verjaar, vier ik ineens een beetje mee.

Ondertussen, omdat het toch zoveel regent heb ik nog wat genknutseld. Wederom een kerstkaart. Deze keer voor het DT van Crafty Hazelnut Christmas Challenge,  Thema deze week is gebruik snijmallen.





DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
hobbivision

winnaar bij Southern girls


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow prachtig wat een leuke kaart!
Fijn BBQ morgen, gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Anita

Marijke zei

Een mooie kaart gemaakt! Een mooi modelletje!
Gefeliciteerd met je zoon's verjaardag en heerlijk genieten van de bbq!een fijn weekeinde en hopelijk komende week een beetje mee zon! Groetjes Marijke.

Billie A zei

Cute card. Awesome scene. Thanks for sharing over at Aud Sentiments.

Deanne Saunders zei

Beautiful!! Thank-you so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper