Volgers

maandag 2 november 2020

Happy b day

Hoi,

Vorige maand mocht ik winnaar zijn bij 4-seasonblog. Dus kreeg ik de kans om GDT te zijn. Nu zo'n kans laten we toch niet liggen zeker!!! .Dus hier zie je mijn uitwerking voor de challenge van deze maand. Je mag een schets volgen. Deze vind je hieronder.

Voor de afwerking van deze kaart heb ik houten pijltes, sequins en parels gebruikt. Mag toch voor een mannenkaart toch?


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Highly commended winner bij Classis design team



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje!

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart , en kan best voor een man als hij van een wijntje houdt.
Gefeliciteerd met je winnende kaart.
groetjes Marjan .

karin zei

Mooi kaartje Claudia!
Groetjes,
Karin

Rosina zei

Prachtig kaartje heb je met deze sketch gemaakt en leuk dat je gastdesigner mocht zijn
gefeliciteerd met je toppertjes , altijd leuk dat je kaartjes gewaardeerd worden
groetjes Rosina

Linda Mc Enery zei

Super shaped card and such a lovely design. Your arrows and sequins add wonderful points of interest. Thanks for sharing this with us at Penny's!
Linda

Nancy zei

What a fabulous card, Claudia! I really like the great shape! :o)

GerJanneke zei

Mooi! Prachtig hoe je de sketch hebt verwerkt!

Elaine Stark zei

A fab shaped card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Nance zei

A pretty shaped card. Glad you joined us at Krafty Chicks.

Sirisha Setia zei

Love the shape of the card , very beautiful. Thank you for joining us at Penny’s paper Crafty Challenge Blog. DT Sirisha