Volgers

zondag 15 november 2020

Holly Jolly

Hoi,

De laatste aanloop met de kerstkaarten is begonnen. Om er zeker genoeg te hebben, zullen er de komende tijd wel meer verschijnen op mijn blog. 😁 Zijn jullie er ook al zo mee bezig?

Ik heb een blokje aangezet en ik ga proberen om die helemaal op te werken. Dus ga ik nog wel een aantal kerstkaarten maken in blauwe en zilveren tinten.



Voor dit kaartje heb ik ook nog oude spullen gebruikt om de kaart te versieren. T'is verschieten wat je allemaal bijeenkrijgt jaar na jaar. Dus bij deze, kerstkaarten en blauw en zilvertinten en mijn oude stash opgebruiken. 😋


Deze kaart is ook ineens mijn DT voor  Girlz Creative Crafts Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Deze maand is het thema winter/kerst.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Top 3 behaald bij Tuesday Trowndown


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Caroline zei

Mooi winters kaartje Claudia!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige winter handschoen!

Elaine Stark zei

A super creation. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Marijke zei

Wat een leuk idee zo'n handschoen! en zeker je houdt heel veel stukjes papier over, daar ben ik ook achter hoor! Mijn bakken puilen uit! haha! Gewoon maar meer kaartjes maken dan he? Groetjes marijke.

Zw@@n zei

Wow, dat is zeker een extra speciale kaart, Claudia. Mooie kleuren, vorm en details. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

Henriët zei

Wat een mooie winterse handschoenkaart heb je gemaakt. Ik vind de combi blauw/wit altijd erg mooi. Heerlijk om zo je oude spulletjes op te maken.
Ik zag in de mail dat je vanmiddag op een aantal van mijn blogberichten hebt gereageerd. Maar ik zie op mijn blog niets terug. Ra ra hoe dat nou weer kan.....
Groetjes van Henriët

Nance zei

Lovely shaped winter card. Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge.