Volgers

zondag 27 januari 2013

Rood, bling, blauw

Hoi,

Alweer een nieuwe volger, welkom Manuella. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van de NKU
Thema is een bingo kaart. Ik heb gekozen voor rood, bling, blauw.

grtjs
Claudia




Gebruikte materialen:
cardstock, kleine bloemetjes: zeeman
decopapier: boekenvoordeel
glittersteentjes, inkt: kruidvat
ronde bloemen uitgesneden met vorm van boekenvoordeel, papier komt van lidl
heg: Marianne design
3D design: weet ik niet meer
Vlinder stans: heb ik gekocht op een hobbybeurs in Dordmund.

2 opmerkingen:

Nelleke zei

Wauw, heerlijk een felle en vrolijke kaart. Dat kunnen we nu wel gebruiken, het is zo somber buiten.
Groetjes, Nelleke

Liesbeth zei

Wat een mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt met onze BINGO Claudia, bedankt voor je inzending.
gr. Liesbeth