Volgers

maandag 14 januari 2013

Verjaardagskaart

Hoi,

Met dit kaartje ga ik voor de eerste keer meedoen met een uitdaging bij de Nederlandse kaarten uitdaging.

Hopelijk wordt mijn kaart goed ontvangen.

grtjs
Claudia
Gebruikte materialen:
cardstock, bloemen stans: hobbybeurs Dordmund
decopapier aubergine en motief, knoopjes, clear stamps vlaggen, tekst en cup cake, embossingpoeder, 3D design, lint : boekenvoordeel
ronde steentjes: aldi
glittersteentjes: kruidvat
stans blaadjes: Marianne Design

4 opmerkingen:

Judith Slegers zei

Hoi Claudia
Je kaartje is prachtig geworden. Dank je wel dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
Groeten Judith

inge zei

Een erg leuk kaartje Claudia, en in prachtige kleuren. Bedankt voor het meedoen bij NKU.

Groetjes Inge

Jolanda zei

een hele vrolijke & mooie verjaardags kaart Claudia! Gezellig dat je meedoet met de NKU:0)
grtz Jolanda

Nelleke zei

Ik zag dat je volger mij bent geworden, dan kom ik ook even bij jou kijken. Mooie kaart is dit, en ik zag dat je ook een creatieve dochter hebt. Leuk. Ik ben ook volger van jou gewordn.
Groetjes, Nelleke