Volgers

zondag 20 januari 2013

Winterkaart

Hoi,

Weer een nieuwe volger! Welkom Els, ik ben blij dat je mijn blog gevonden hebt.

Met dit kaartje wil meedoen aan de challenge van kleurenfestijn
Het thema is: maak een winterkaart, voor de rest ben je vrij.

grtjs
Claudia



Gebruikte materialen:
cardstock: aldi
decopapier: boekenvoordeel en kruidvat
steentjes, viltbloemetjes: kruidvat
bloemenstans: Marianne Design
3D design, lint: hobbyoutlet
embossingpoeder en clear stamp: boekenvoordeel
pailetten: zeeman

6 opmerkingen:

Josje zei

Leuke kaart heb je gemaakt en mooi papier het je bij elkaar gezocht
groetjes Josje

Claudia's kaartjes zei

Dank u.

Het is de 1ste keer dat ik zo'n kaart maak. Ik vond het heel moeilijk om papier te zoeken die bij elkaar paste. Maar doende leert men, zeker.

Grtjs

Nelleke zei

Mooie kaart geworden. De bloemen stans heb ik ook, maar, schaam, nog nooit gebruikt. Ze zien er erg mooi uit, moet dat ook maar eens gaan proberen.
Groetjes, Nelleke

Kleurenfestijn zei

ha claudia,

Wat een gezellige leuke winterkaart,

en leuk dat je ook meedoet aan de challege.

Grtjs Antoinette

nans'creablog zei

Je hebt een mooie kleurencombinatie gekozen Claudia. Heel origineel kaartje.

Vele groetjes,
Nans

Erica ♥ zei

Dit is een leuke kaart zeg, heel veel moois
op te zien, gaaf hoor.
Leuk dat je mee doet met de Challenge van
Kleurenfestijn :)

Grtjsss Erica ☼