Volgers

zaterdag 8 november 2014

Kerstkaart n° 22

Hoi,

Deze namiddag terwijl de kids naar de KLJ zijn heb ik lekker tijd om te knutselen. Deze ochtend mijne strijk al gedaan en verse courgette soep gemaakt. Nog even en de kinderen zijn thuis. Joran is ook terug kaartjes aan het maken. Het is een tijdje geleden. En ik moet zeggen, dat ze geweldige ideeën heeft, hoe ze haar kaartje wilt versieren. Binnenkort, dus haar kaartje te zien op haar eigen blog. Nieuwsgierig??? Klik dan hier.

Ook heb ik nog geweldig nieuws!!!! Vanaf nu ben ik DT bij KIC. Super, hé!!!! Mijn eerste bijdrage kunnen jullie binnen een paar weekjes zien.

Met mijn paperbag, heb ik deze week gewonnen bij Creative Knockouts. Dat is ook heel leuk.

Hier is mijn kaartje dan, het is weer een kerstkaartje geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&Schallenge 222 - schets
Creative Knockouts: challenge 62 - buttons
Kenny K: challenge 183 - Anything goes - twist: snow

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: wibra
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft
memento inkt: teal zeal.
plakparels: action
Verder heb ik hier en daar de kaart wat bewerkt met glitterlijm

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


24 opmerkingen:

carla zei

Het is weer een schoontje geworden Claudia. Toch ook al 22 kerstkaarten bij elkaar en vast veel nodig. Zo is dat in de kaartjeswereld.
Leuk dat je in het DT van KIC zit.
Je hebt zo al wel wat verschillende plaatsjes zeker?
Groetjes,
Carla

!neke zei

Zo Claudia , het is weer een gaaf kaartje geworden , en leuk je dochter een blog !

corryskaart zei

erg vrolijke kaart met die leuke sneeuwpop en prachtig papier!
groetjes corry

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi kaartje is het geworden
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wat een leuke winterkaart, Claudia!

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart is het geworden Claudia en gefeliciteerd met je DT-schap,
liefs Ans

Marjorie zei

This is gorgeous Claudia, lovely design it looks soooo frosty!!... lovely snowman too!!
Hugs,
Marjorie xx

Hermien zei

Gezellig Claudia zijn we naast blogmaatjes straks ook teammaatjes!
Je kerstkaartje ziet er weer leuk uit

Groetjes Hermien

Jolanda zei

Geweldig wat een leuke en gezellige kerstkaart is dit geworden. Super.

Liefs Jolanda

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

karin zei

Dat is een grappig sneeuwmannetje ! Leuk kaartje Claudia.
En veel plezier en succes als DT lid !
groetjes,
Karin

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Monique zei

Wat een prachtige kaart. Word er vrolijk van!
Lieve groetjes, Monique

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia. Leuke sneeuwman.

Groetjes,
Nans

Tanvi zei

This is so adorable! The snowman made me smile!

Craft Paper zei

Such a cute card and image. Thanks for joining us again at Creative Knockouts!

Geertje zei

Een prachtige winter kaart!
Bedankt voor je deelname bij cards & scrap.
Groetjes Geertje

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooie winterkaart! Prachtige kleurencombi!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de schets! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

Margaret zei

Very beautiful. Love all the details. Thanks for joining us at Creative Knockouts this week. Good luck. Maggie-DT

Regan zei

So cute! Love the icicles and tge Winter sentiment! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
{hugs}
Regan
Team B{iker Girl}

Annette zei

Gorgeous! Love the colours and the glitter ribbon!
Thank you for sharing and joining us at KennyK's Krafty Krew!
Hugs Annette
Team A(ll That)

NickScrapShack zei

Wow, this is so cute! Silver goes so well with the snow theme, me like!

Thank you for playing along with us at Kenny K. Hope to see you back soon!
Nick
Team A(ll That)