Volgers

maandag 3 november 2014

Paperbag

Hoi,

Gisteren voormiddag zijn we naar de cinema gegaan met de kinderen en Wim zijn petekindje. We zijn naar "The Boxtrolls" gaan kijken. Leuke kinderfilmpje.  s' Namiddags heb ik dan lekker geknutseld. Wim verjaart deze week en ik had er nog geen kaartje voor gemaakt. Hij zou graag een weerstation hebben. Zo eentje voor binnen, waarop je vanalles kunt aflezen. Dus ik dacht, ik vraag aan iedereen om bij te leggen. En in plaats van een kaartje te maken heb ik een paperbag opgepimpt. Het is de eerste keer dat ik dat doe en ik vond het leuk om te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dit is het geworden, Opgepimpt met allemaal restjes. Ook heb ik er een bijpassend envelopje voor gemaakt.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative Knockouts: challenge 61 - patchwork
Duymelot: challenge november - cadeauverpakking
Sketch Saturday: challegne 334 - schets

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: allemaal restjes
paperbag: gekregen
tekst Joy Craft
lint: action
plakparels:action
memento inkt: potters clay

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

17 opmerkingen:

carla zei

Ook weer leuk Claudia.
Weer eens wat anders om te maken hè.
Groetjes,
Carla

Ria zei

Leuk geworden Claudia.
Groetjes Ria

Jolanda zei

Ja idd dit blijft leuk om te doen een tasje oppimpen ik heb het ook al is gedaan en je kan er zoveel kanten mee op. Je hebt het voor een eerste keer heel leuk en mooi gedaan.

Liefs van jolanda

Je@net zei

Wat ziet dat er vrolijk en fleurig uit, Claudia!

Marcella zei

Super leuk gemaakt .
daar gaat die straks heel blij mee zijn .
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Het tasje is leuk geworden, daar past een mooi cadeau in !
Liefs Ans

Erica ♥ zei


Dat heb je heel erg gaaf gemaakt voor Wim, ziet er super uit !
Het cadeau zal wel een grote verrassing zijn ☺
Fijne week en een gezellige verjaardag !

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

karin zei

Leuk gepimpt Claudia !
groetjes,
Karin

Hermien zei

Weer eens heel wat anders Claudia, maar ook heel mooi gedaan!

Groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi hoi
Dat ziet er super uit
Alvast gefeliciteerd met je man
Liefs Cinderella

Diana van Otterlo zei

Goed Gelukt! Leuk idee om zo een kado met z'n allen te doen. Je man zal er vast heel blij mee zijn, vooral in zo'n mooie verpakking!

GerJanne zei

Leuk zo een cadeautasje! Grappig gedaan met die knopen.
Hier past het weerstation mooi in!
GerJanne

Amy A zei

Wonderful Claudia! Thank you for joining us at Creative Knockouts this week four our "Patchwork Pretties" Challenge and Good Luck. We hope you join us again.

Amy- DT Creative Knockouts
{Lil Cutie Creations}

martine zei

Hoi Claudia,
wat een leuke paperbag heel mooi gedaan
ziet er heel fleurrig uit
liefs van martine

Niki Rowland zei

That's a fab project, love all the details and particularly the buttons. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week, Niki xx

Carla S. zei

Brilliant project, Claudia! Great details! Love how you used the sketch! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

Sylvia zei

HOi Claudia,

Wat een prachtige paperbag heb je gepimpt :). Erg leuk met alle knoopjes erop! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Duymelot.

Groetjes
Sylvia