Volgers

zondag 1 maart 2015

DT De Creatieve Zebra - challenge maart- geen bloemen

Hoi,

Vandaag begint er bij De Creatieve Zebra een nieuwe challenge.  Dit zal ook spijtig genoeg de laatste zijn. De Creatieve Zebra gaat ermee stoppen. Graag wil ik Priscillia willen bedanken om mij de kans te hebben gegeven om bij zo'n geweldig team te hebben mogen meedraaien. En natuurlijk wil ik al mijn collega's DT bedanken voor de mooie tijd samen. Dames, ik hoop jullie nog tegen te komen hier in blogland of FB.

Het thema dit keer is: Geen bloemen. Vond dit best wel lastig. Dus heb ik een starbust kaart gemaakt. Heel leuk om te doen eigenlijk.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&S: challenge 230 Sun of Star burst
Christmas At Sweet Stampin Challenge: challenge Only Words

gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: allemaal restjes
tekst: Joy Craft
mallen: sissix

Bij Cheerfull Sketches ben ik in de top 5 beland met dit schattig kaartje. Wat leuk!!!

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



19 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een leukerd en wat een prachtige kleuren combi. Heel geinig dat velen van ons zo'n kaart gemaakt hebben en leuk om te zien hoe iedereen dat gedaan heeft. Groeten Trijntje

Giny zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Claudia.

Lieve groet Giny

An Smets zei

Wat een leuk kleurrijk voorbeeld kaartje, geweldige spreuk.
Proficiat met je prijs.
Groetjes,
An

Diana van Otterlo zei

Wat een superleuk kaartje Claudia!
En wat een leuke kaart is dat waar je mee in de top5 staat! Voor mij is het nummer 1 hoor!

Groetjes Diana

!neke zei

Super kleuren combi !
Heel gaaf !
En in de top 5 !!!!!

Anoniem zei

Hoi Claudia je sunburstkaart is prachtig! Heel jammer dat DCZ ermee stopt :(
Groetjes Chantal

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Monique zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Monique

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat heb je een mooi kaartje gemaakt! En leuk dat je weer een top 3 hebt behaald met een kaartje. Is toch altijd een opsteker!
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

Hoi claudia
Een prachtige kaart en dat zonder bloemen en zo jammer dat de zebra gaat stoppen maar er komt zeker meer op je pad😄

Hermien zei

Mooi starburst kaartje Claudia, en er komt vast wel weer iets anders op je pad!

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, claudia Gefeliciteerd met je top 3 plekje
Groetjes, Anja

Doris knippenenplakken zei

Mooie kerstkaart Claudia .
Proficiat met je top drie .
Groetjes Doris

carla zei

Claudia gefeliciteerd met je genomineerde kaart. Was ook een hele mooie.
Ook dit kaartje is weer prachtig.
't Lijkt mij niet eenvoudig om te maken, want alles moet zo mooi in elkaar passen.
Top gedaan hoor.
Groetjes,
Carla

Folkje zei

Hij is leuk!

groetjes
Folkje

Jolanda zei

Een mooi kaartje en spijtig dat jullie ermee stoppen maar helaas het is niet anders dus dit thema past er nu wel goed bij zo.

liefs Jolanda

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia. En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
Groetjes, Yvonne

Yvonne is Stampin' & Scrapping
www.bruggetje.blogspot.nl

Rachel zei

Fab card, I love the design.
Thank you for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin this month, Wedgie xxx