Volgers

vrijdag 27 maart 2015

DT Friday sketch 91

Hoi,

Welkom Rosina en Sarah. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en mogen we onze creatieve uitspattingen delen.

Morgen heeft Jarno zijn eerste clubkampioenschap Judo. Ik ben heel benieuwd. Jarno doet nog maar Judo sinds oktober. Binnenkort (op 7 april) wordt hij 13 jaar. Voor de gelegenheid heb ik al een verjaardagskaartje gemaakt. Ben er heel tevreden over. En voor de fun het ik het tekstje "Gelukkige verjaardag" in het Japans op het kaartje gezet.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 89





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cards en Scrap: challenge 232 masculine/ male
Kenny K: challenge 191 Anything goes - twist Fancy folds

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel en American Craft
DP: boekenvoordeel
tekst: gevonden op het internet
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft en Little B
memento inkt: Danube Blue
touw: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.
Creatieve Groetjes
Claudia


25 opmerkingen:

Gea zei

lekker fris kaartje . Ik heb mijn hobby tafel nu in de lak staan dus dit weekend nog steeds geen kaart. Volgende week hopen we een heel eind te komen met onze kamer.

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor je zoontje gemaakt Claudia...heel leuk en toepasselijk plaatje en ook de tekst op het labeltje is heel gaaf
bedankt voor je welkomswoordjes...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

franicsa zei

Hallo ,
Wat een toffe kaart , de kleuren zijn echt fel dus heel knap geworden .
Je KKT kaart was ook erg leuk .
Groetjes,
Francisca

Anoniem zei

Hoi Claudia super leuk en stoer kaartje! Helemaal passend bij wat je schrijft en prachtig ingekleurd :)
Groetjes Chantal

carla zei

Een heel leuk toepasselijk kaartje.
Een toffe KK stempel en een leuk kaartmodelletje.
Groetjes,
Carla

Margo zei

Wat een tof kaartje ! Leuk modelletje en helemaal aangepast aan de jarige !
Groetjes
Margo

Anoniem zei

Gaafff kaartje en die tekst is super!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke en stoere kaart, Claudia!

Marfien zei

Leuk dat Jarno al mee mag doen met de wedstrijden, wat zal hij blij zijn met deze toffe kaart

corryskaart zei

hoi claudia
wat een leuke stoere kaart voor jou stoere jongen erg leuk van kleur met leuke afbeelding
groetjes corry

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuke kleuren gebruikt.

Groetjes Esmeralda

GerJanne zei

Wat een superleuke kaart en zo gaaf dat afdrukje!!
Heel lief en stoer tegelijk!
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt. Het mannetje is heel erg mooi ingekleurd. Dat het net is of de strips het plaatje tegen houden vind ik ook heel leuk.
groetjes Angelique

Anoniem zei

hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

Peggy zei

Heel leuk kaartje met leuke kleuren.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Groetjes, Anja

martine zei

Hoi Claudia,
wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je zoon
en wat een prachtige tekst
ook prachtige kleuren
veel liefs van martine

chrissy xx zei

I LOve your colours and design with this surprise tag! Ideal for your Son.
Thank you sooo much for joining us at KennyK.
Chrissyxx

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en tof kaartje voor FSC
grtjs Lisbeth
DT-FSC

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en tof kaartje voor FSC
grtjs Lisbeth
DT-FSC

Monique zei

Superkaartje! Heel toepasselijk.
Groetjes Monique

Ria zei

Mooie stoere kaart Claudia.
Groetjes Ria

Miranda Slagboom-de Groot zei

Leuke stoere kaart.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

Lucy zei

I love the bright colours!!!
Thanks for joining us at KennyK Krafty Krew.

Lucy DT x

knitmachinequeen (KMQ) zei

Beautiful card. Love the colors. It's perfect for the "Fancy Folds" challenge at KennyK's Krafty Krew. Good luck and please join us again soon.

Rachelle
KKKK DT member