Volgers

vrijdag 13 maart 2015

DT Friday sketch 90


Hoi,

Hiep, Hiep, Hoera, vandaag verjaart mijn dochter Joran. Mijn flinke meid wordt vandaag al 9 jaar!!!! 

Straks na school is het haar verjaardagsfeestje. We gaan samen met een paar van haar vriendinnen bowlingen. Het beloofd een leuke avond te worden. Volgende week zondag gaan we het vieren met de familie.

Ook wil ik graag Mindy, mijn nieuwe volgster welkom heten. Tof dat je mijn blog gevonden en mogen we veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Rick St Dennis Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 90. Voor de eerste keer gekleurd met spectrum noir potloden. Ben eigenlijk best tevreden over het resultaat.







Bixby digital stamp
Bixby Digital Stamp


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Inky Impressions: challenge 200 - for a special lady
Fresh Brewed design: challenge - flowers

gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: action
tekst: Joy craft
digi: Bixby Digital Stamp en ingekleurd met spectrum noir potloden
mallen: boekenvoordeel, Joy Craft
wasi tape(glitter): action
grote bloem in het midden: action
bloemen geel: zelf gemaakt met malletjes van Joy craft en er wat glitter over gedaan.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


17 opmerkingen:

Sylvia zei

Hoi Carla,

Superleuke kaart.Gefeliciteerd met je dochter.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je dochter.
Een sprankelend kaartje, Claudia!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Gefeliciteerd !
Je kaartje spettert weer !

carla zei

Een hele mooie kaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi claudia
van harte gefeliciteerd met je dochter en je kaart is weer reuze vrolijk en mooi
groetjes corry

Je@net zei

Gefeliciteerd met je dochter, Claudia. Fijne dag samen!
En wat een mooie kaart heb weer gemaakt!

karin zei

Gefeliciteerd met je dochter !
Leuk kaartje voor Friday Sketches.
Herinnert me eraan dat ik mijn prijsje van twee weken geleden nog steeds niet heb gekregen.
groetjes en prettig weekend.
Karin.

Stempel er op los by Ilse zei

Fleurige kleurtjes seg.
Liefs van Ilse

Margo zei

Superleuk kaartje met lekker veel blingbling !
Gefeliciteerd met je dochter ! Geniet ervan !!!
Groetjes
Margo

Anoniem zei

Mooie kaart Claudia! Gefeliciteerd met je dochters verjaardag :) !!!
Groetjes Chantal

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je dochter. leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Ans

martine zei

Hoi Claudia,
super leuk kaartje
van harte gefeliciteerd met je dochter
liefs van martine

GerJanne zei

Van harte met je dochter Claudia! Voor je het wet zijn ze groot!
Je kaart is erg leuk! Lekker vrolijk,
Groetjes,
GerJanne

Giny zei

Wat een leukerdje is dit weer.
Gefeliciteerd met je dochter.

Lieve groet Giny

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en tof kaartje
grtjs Lisbeth

Desire Fourie zei

Claudia this is so perfect for our ‘FLOWERS’ theme. Just love the colours and design. Thanks for sharing your talent with us and good luck.
Hugs
Desíre
{Fresh Brewed Designs DT Member}
{Doing Life – my personal blog}

Helen zei

Beautiful - love the sparkle in the background.

Thanks for joining us at Inky Impressions.

Helen x