Volgers

zondag 5 juli 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 63

Hoi,

Gisteren was de opkomst op onze knutseldag niet zo groot. op het laatste nippertje hebben er nog een aantal mensen geanulleerd. Maar het is toch een leuke ervaring geweest. Misschien doen we terug in het najaar.

Ook de bbq bij mijn zus op de camping was heel gezellig. We hebben het er echt naar ons zin gehad.

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is een schets. De sponser dit keer is Creabest. Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje. Dit kaartje heb ik gemaakt voor Lisbeth die volgende week 20 jaar getrouwd is met Dirk. Het kaartje heb ik gisteren al afgegeven.




De Schets
De Sponser

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Inky Impressions: challenge 216 girly & Pink
De Egel: Challenge 7 - Bingo Ik heb gekozen voor kraft/plaatje-stempel/roze
Creapaleis: Challenge Juli/augustus - alles mag


gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en kraft
DP: Studiolight
tekst: Marianne Design
Plaatje gevonden op Pinterest
mallen: Joy Craft en Marianne Design
plakparels: Action
Touw: restje
Bloem: zelf gemaakt en in het hartje heb ik er micro beads ingestrooid.

Samen met Lisbeth hadden we een kleine attentie voorzien voor alle aanwezige op onze knutseldag. Dit keer hebben we een klein memo boekje gemaakt.

Ook wil ik jullie graag vertellen dat ik bij Cards 2 Create met dit kaartje heb gewonnen;

Card 2 Create winner












En bij Samistamp heb ik met dit kaartje gewonnen.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Jammer dat de opkomst iets minder was, hopelijk volgende
keer wel volle bak ! Wel leuke boekjes gemaakt.
En je kaart is echt schitterend zeg, zoveel moois op te zien ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 'Bingo' Challenge !
Een zonnige en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Marfien zei

Al die mensen die niet geweest zijn hebben nu spijt, het was heel gezellig en leerzaam, ga straks mijn kaartje afmaken ;-) De kaart is veel mooier dan op de foto, fijn dat ik mocht meegenieten, was vrij snel thuis het begon net te waaien, wat verkoeling bracht. Maar het was overdag net zo warm geweest.

Ans Gilbert zei

Leuke sketch en ook je kaartje is weer prachtig,
groetjes,
Ans

Monique zei

Prachtig kaartje Claudia! Leuke sketch ook.
Groetjes Monique

GerJanne zei

Hai Claudia, kwam vast door het weer die afzeggingen. wel jammer natuurlijk, maar als het maar gezellig was met de dames die er wel waren toch? Je kaart is echt een prachtige voorbeeldkaart voor de KIC Challenge.
En leuk dat je meedoet aan onze challenge van de Egel.
Natuurlijk ook gefeliciteerd met je winnende kaartjes, altijd leuk te ontdekken dat de jouwe is uitgekozen.
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Je hebt weer een leuke kart gemaakt, Claudia. Mooie uitwerking van de schets ook.
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!

Unknown zei

Wat een leuke jubileumkaart Claudia! Zal ze vast mee in de wolken zijn. Had je post gezien voor een knutseldag maar, ik kon sowieso niet die dag. Misschien een volgende keer. Het is alleszins een leuk initiatief! Geniet nog van je zondag! grtjs Joke

Stempel er op los by Ilse zei

Super mooi gedaan !
Liefs
Ilse

Marleen zei

Mooie kaart heb je gemaakt Claudia!
Lieve groetjes, Marleen

nans'creablog zei

Schitterende kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Claudia.
Ook nog gefeliciteerd met je winnende kaartje!!
xx Wilma

Hermien zei

gefeliciteerd met je prijzen Claudia!
Je kaartje is weer prachtig, leuk plaatje heb je gebruikt

Groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zal vast aan het uitzonderlijke warme weer hebben gelegen Claudia dat er annuleringen waren want een echte knutselaar laat normaal geen kans onbenut om lekker te freubelen..;p
Gave kaart heb je gemaakt met die sketch. Ook nog gefeliciteerd met je behaalde prijzen, altijd leuk toch?
Leuk dat je meespeelt met de bingo-challenge van de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

Rosina zei

Heel jammer dat je knutsldaggie wat tegengevallen is Claudia , maar het zal vast heel gezellig geweest zijn...leuke opgepimpte notitieboekjes hadden jullie gemaakt...En je kaartje is weer superrrrrr leuk...en dat Lisbeth ook vast wel waarderen...
Ook nog gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes.....dik verdiend hoor en geniet er maar lekker van...

groetjes Rosina

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze 'Bingo' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Unknown zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline