Volgers

dinsdag 14 juli 2015

Happy Birthday

Hoi,


Graag wil ik Kuni AKA Annett welkom heten op mijn blog. Tof dat je volger bent geworden en mogen we veel inspiratie bij elkaar opdoen. Wilkommen Annett auf meinem blog. Wir Können gemeinsam Inspiration gewinnen

Vandaag weer lekker geknutseld. Buiten is het toch maar regenweer. Ik heb er een vrolijk kaartje van gemaakt en deze keer weer een zelf bloemetjes gemaakt. Deze heb ik ook weer bewerkt met glimmermis. Wat op de foto moeilijk te zien is.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
A Day For Daisies:challenge 125 Add Some Sparkle
C&S: Challenge 240 - Schets


Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en boekenvoordeel
DP: zeeman
tekst: Joy Craft
digi: A Day For Daisies en ingekleurd met copics 
mallen: Joy craft 
plakparels: boekenvoordeel
Verder heb ik een beetje glitterlijm op het kleedje gebruikt en glasfractrion gebruikt in de bloemen. Ook heb ik deze besprenkelt met glimmermist.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

carla zei

Een leuk kaartje met mooie zelfgemaakte bloemen.
Groetjes,
Carla

Nancy Soetaert zei

mooie kleur- en bloemenrijke kaart!
groetjes, Nancy

Je@net zei

Wat een leuke en fleurige kaart, Claudia!

!neke zei

Mooi vrolijk kaartje !

Marfien zei

Gezellige kaart met deze schets, vrolijke digi Claudia

An Smets zei

Leuk zomers kaartje, mooie bloemetjes
Geoetjes
An

Anoniem zei

Super leuk en vrolijk kaartje Claudia!
Groetjes Chantal

Anoniem zei

Mooi met die blommekes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Hoi Claudia. Prachtig deze vrolijk kaart. Weer heel mooi samengesteld en een leuke combinatie van de kleuren. Groeten Trijntje

Hermien zei

wauw je bloemen zijn een echte blikvanger op je mooie kaart Claudia!

Groetjes Hermien

Sylvia zei

Mooi vrolijk kaartje,Claudia.Lief plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Marijke zei

leuk kaartje Claudia!

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

GerJanne zei

Ha Claudia,
ik vind je kaartje super! Mooie kleuren en leuk hoe je de woorden verwerkt hebt aan de zij- en bovenkant.
Groetjes,
GerJanne

Bernadet zei

Supermooie kaart Claudia!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!