Volgers

woensdag 29 juli 2015

Happy Holidays

Hoi,

Ja, we zijn terug van Griekenland. We hebben en zalige vakantie achter de rug, zon, zee en strand. Wat wil je nog meer. We hebben er met volle teugen van  genoten. onze batterijtjes zijn opgeladen. Het was de eerste keer dat we naar Griekenland op vakantie zijn gegaan en ben er helemaal weg van. Kos, is zo'n mooi eiland. Wil er eigenlijk volgend jaar terug naartoe gaan.....

Vandaag voor de eerste keer terug lekker geknutseld. Tussen het strijken en de was door. Ja dat hoort erbij, als je thuiskomt van vakantie, hé. Maar gelukkig heb ik deze week nog een heel weekje vakantie.

Ik zag ook dat ik een volger minder heb, spijtig. Het gaat je goed en misschien tot later......

Ook wil ik graag, Nancy, Sabrina, Lisbeth, Anita, Bep, Monique en Ineke bedanken voor de mooie kaartjes die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag. Bedankt dames, doet mij echt veel plezier.

Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met het thema Christmas is July. Het beginy stilaan tijd te worden om kerstkaartjes te maken. Anders ga ik er niet genoeg hebben tegen het einde van het jaar. Dus, ga ik vanaf nu proberen om elke week een kerstkaartje te maken. hmmm, ik weet niet , of het mij gaat lukken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Hobbyjournaal: challenge Juli kaart met materialen van Perious Marieke. Ik het DP, cardstock en een malletje gebruikt van Precious Marieke
Kenny K: Challenge 199 Christmas in July
Cheerful Sketches Challenge: Challenge 26 Schets
Creative Knockouts: Challenge 99 Paper Piecing
Di's Digis Challenge: Challenge hand colored image
Christmas Card Challenge: Challenge 34 Anything Goes
Crafting For All Seasons: Challenge 106 Christmas in July
Winter Wonderland: Challenge How charming
Brown Sugar Challenge: Challenge 156 Anyhing goes

gebruikte materialen:
cardstock: Precious Marieke
DP: Precious Marieke
tekst: Joy Craft
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Precious Marieke
memento inkt: Rhubarb Stalk

Verder heb ik een beetje sneeuw gemaakt op het kaartje met liquid aplique.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

30 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Claudia welkom terug! Heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Griekenland en zelfs weer terug willen op vakantie daar :) Het kerstkaartje is heel leuk! Dat stempeltje is te grappig :)
Groetjes Chantal

Engelchen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met onze sketch.
Hartstikke leuk dat je weer meegedaan hebt. Dank je wel.

Groetjes Geesje (DT)

Anoniem zei

Leuk met dat sneeuwpopke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Claudia...wat een grappige sneeuwpop erop gemaakt...SCHITTEREND
en leuk voor jullie dat jullie een fijne vakantie hebben gehad...ook wij hebben van een weekje genoten...weer helemaal opgeladen
groetjes Rosina

Veerle zei

Leuk kaartje Claudia. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie.
Doet een mens deugd hé. Geniet nog van de rest van je weekje thuis.
Groetjes, Veerle

Hermien zei

Hallo Claudia,

Griekenland is mooi hè, ik ben zelf 2x op rhodos geweest en 1x op Kreta alledrie super vakanties... Je kaartje voor december ziet er ook weer mooi uit! Sorry, dat ik je geen verjaardagskaartje gestuurd ik was het helemaal vergeten tot ik het op facebook voorbij zag komen!
Suc6 met het wegwerken van de vakantiewas, wij hebben de vakantie nog tegoed vanaf volgende week dinsdag heb ik vakantie...

groetjes Hermien

Je@net zei

Fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben, Claudia.
En wat een leuke kaart heb je meteen weer gemaakt!

Nelleke zei

Fijn dat jullie het goed hebben gehad op je vakantie! Zo weer je eerste kerstkaartje. Mooi hoor. Wist je dat bij 52 weeks to christmas je elke week een kaartje kunt plaatsen en elke maand is er een challenge. Je kan via mijn blog doorklinken. Groetjes, Nelleke oja nog gefeliciteerd met je verjaardag, er is post onderweg.......

Cinderella zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke kerstkaart is het geworden.
Liefs Cinderella

Bernadet zei

Geweldig leuke kerskaart Claudia!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Tamie zei

Fantastic creation! I am adoring that snowman and the beautiful colors and layout you used! Simply put a fabby design. Thank you so much for playing with us for our Paper Piecing challenge at Creative Knockouts this week.

Tamie DT

Marfien zei

Lief kaartje Claudia, je bent het niet verleerd op Kos :-)

Unknown zei

Nice card!
Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge this week!
Giada

Monique zei

Mooie kerstkaart Claudia. Doe gewoon gezellig elke week mee met 52 weeks to Christmas en je hebt er nog 22 kaartjes bij.
Lieve groetjes Monique

Gea zei

Ywat een schatje, vinden gaaf Gr Gea

carla zei

Een superleuk kaartje Claudia.
Tof dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor gebruikt hebt.
Bedankt voor je deelname.
Groetjes,
Carla

Marjoleine zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!

Groetjes,
Marjoleine (DT)

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Giny zei

Prachtig kerstkaartje Claudia!!

Lieve groet Giny

Unknown zei

Wat een prachtige kerskaart heb je gemaakt Claudia,

Groetjes Esmeralda

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Claudia.
Enne graag gedaan de verjaardags kaart.
Groetjes Anita

Lisa Andersson zei

Gorgeous Christmas card! Like all the layers. Thank you for joining our challenge at KennyK´s Krafty Krew. Hugs Lisa

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een prachtige kaart. De sneeuwman is superleuk en een leuke schets. De boom past er even leuk bij ! Fijn dT jullie het fijn hebben gehad in Griekenland. Groeten Trijntje

Eileen zei

A really fun image and love your layout and embellishments. Unfortunately you haven't added a charm to your design. Thanks for taking the time to enter our challenge at Winter Wonderland this week.

knitmachinequeen (KMQ) zei

How did you know I have a secret love for snowmen? Great card. Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew. Good luck and please join us again soon!

Rachelle
DT member

La Papera Gialla zei

Thanks for entering our Christmas Cards Challenge this month!
Monica - CCC DT

NickScrapShack zei

Great design. Like all the snow too.

Thank you for playing along with us at KennyK´s Krafty Krew this time.
Good luck and hope to see you back soon!

Nick
Team A(ll that)

applejack cards by sue zei

This is such a lovely image. Beautifully coloured and embellished. Thank you for sharing this with us over at Crafting for All Seasons. Sue DT x

cotnob zei

This is a fabulous card, such a fun snowman.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

Anoniem zei

A lovely card and a cute image, Thank you for joining us at Crafting For All Seasons. We hope to see you again soon.

Erin Blog Owner