Volgers

zondag 27 september 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 69 - Dieren

Hoi,

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: dieren. Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Calender Challenge: Challenge September Anything Goes
CCAYR: Challenge September Country Christmas
Knutsels en Kadootjes: Challenge 27 dierendag
Christmas at Sweet Stampin Challenge: Challenge Festive Decor
Crafty Cirls Creations Challenge: Challenge 5 Anything Goes

gebruikte materialen:
cardstock: Kraft van Joy Craft
DP: Joy Craft
tekst: Joy Craft
digi: weet ik niet meer, is al een hele oude. Ik heb die met stazon gestempeld en daarna hier en daar een beetje ingekleurd met Sharpies stiften.
mallen: Joy craft en boekenvoordeel
plakparels: action

Ook heb ik een beetje sisal gebruikt en flocks op de boompjes.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

20 opmerkingen:

Veerle zei

Leuke creatie Claudia.
Geniet nog van je zondag, groetjes
Veerle

Tracey C - Unicorncrafter zei

Loving your very cute card.
Hugs
Tracey x

Je@net zei

Wat leuk in zo'n stervorm, Claudia!

Planetsusie zei

This is so pretty Claudia - I love your design and the embellishments are gorgeous. Thank you so much for entering the CCAYR (Country Christmas) Challenge this month, lots of luck to you. Hugs Sue Pxxx DT

Giny zei

Prachtig mooie creatie, Claudia.
Leuk gedaan.

Lieve groet Giny

Anoniem zei

Prachtige crea Claudia! De vorm is heel mooi en het plaatje heel leuk :)
Groetjes Chantal

GerJanne zei

Heel mooi zeg! Die sterren zijn prachtig. Nog nooit gezien!
GerJanne

Marfien zei

oei, ik loop een beetje achter, dacht ik dat je weinig tijd had, volgens mij sla je het slapen af en toe over :-) mooie sterren kaart, leuk idee. En je kalenderkaart is ook weer geweldig, ben benieuwd naar de volgende

Rosina zei

PRACHTIGE sterkaart Claudia...SCHITTEREND!!!

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
wat heb je een gave sterrenkaart gemaakt, leuk stempeltje heb je gebruikt,
groetjes,
Ans

Monique zei

Prachtige easel ster.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Antoinette Voorn zei

Heel gaaf gemaakt Claudia! Hele mooie ster.

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Hermien zei

Geweldige creatie Claudia, leuk dat je weer meedoet bij K&K.

Groetjes Hermien

Beverley zei

Gorgeous project. Thanks for joining in our "Anything Goes" challenge at Crafty Calendar this month.
Hugs
Bev x

martine zei

Hoi Claudia,
wat een mooi lief en schattig kaartje
liefs van martine

martine zei

Hoi Claudia,
wat een mooi lief en schattig kaartje
liefs van martine

Angelique zei

Hele mooie kaart in deze vorm en de hond is echt leuk.
groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met prachtige details.☺
Groetjes, Anja

Rachel zei

Fab project.
Thank you for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin this month, Wedgie xxx