Volgers

zondag 6 september 2015

Tag!? 2

Hoi,

Eerst verwelkom ik graag Tracey op mijn blog. Tof dat je mijn blog hebt gevonden. Mogen we van elkander veel inspiratie opdoen.

Vrijdag liet ik jullie een tag zien dat ik voor Joran had gemaakt. Natuurlijk vroeg Jarno er ook ééntje.
Dus ben ik aan de slag gegaan. Hij vind die tag heel mooi, maar net iets te groot voor tussen zijne agenda. Spijtig eigenlijk, want ik vind het juist goed van grote.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Little Miss Muffet Challenge: Challenge 199 One For The Boys
Friday Sketch Challenge: Challenge 99 Schets
Glitter & Sparkle Challenge: Challenge 153 Anything Goes
Duymelot: Challenge September mannenkaart/ creatie

Gebruikte materialen
cardstock: American Craft

DP: Docraft
touw
plaatje: Kenny K en ingekleurd met Copics
memento inkt: Tuxedo Black


Verder heb ik het plaatje een beetje bewerkt met glossy accent.

Ook wil ik jullie graag vertellen dat ik bij bugaboo in de top 3 sta met Joran haar Tag


Bugaboo - 3de, 1ste, 2de, 3de  en 3de plaats









Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

22 opmerkingen:

Marfien zei

Nou ik snap Jarno wel, hij is gewoon veel te mooi voor in een agenda die dagelijks gebruikt gaat worden :-) ik zou hem op mijn kamer hangen en mijn moeder vragen of ze een andere voor dagelijks gebruik wil maken.
Nog bedankt voor je kaart, België-Nederland gaat toch wat sneller . . .(nou ja, soms)

Jolanda zei

Hij is superrrrr gedaan en wat jammer dat Jarno hem nou net te groot vind

liefs jolanda

corryskaart zei

vind deze net zo mooi als die ander en ook nog eens lekker stoer
groetjes corry

Anoniem zei

Coolll!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Geweldig leuke tag, Claudia!

Marijke zei

Hij is super gemaakt en inderdaad jammer dat ie niet gebruikt wordt voor in de agenda, maar nu komt ie misschien op een mooie plek te hangen. Groetjes Marijke.

Sylvia zei

Superleuke stoere tag,Claudia.Jammer dat je zoon hem te groot vond.

Groetjes,Sylvia

Anneke zei

Super coole tag Claudia :-)
Groetjes Anneke

Hermien zei

Ziet er super uit claudia

groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi Claudia,
Een geweldig leuke tag
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Crafty Judith zei

Fab project and ty for joining us at Glitter n Sparkle craft hugs Judith DT x

Anoniem zei

WOW~ What a fun project! Great for a guy! Love the colors and embellishments!
Lyn

nans'creablog zei

Een hele leuke en mooie tag Claudia.

Groetjes,
Nans

Anet's Crafting zei

I just love your beautiful Tags Claudia. Well done. Anet x

Rosina zei

Hele leuke tag Claudia, wat een gaaf en mooi ingekleurd stempeltje erop....KNAP gedaan weer!!!

groetjes Rosina

Cynthia van der Wilk zei

Een hele mooie tag. Heel mooi ingekleurd. Ik kan dat niet, dus daar heb ik altijd veel respect voor.

Anoniem zei

Super stoere tag Claudia! Ik vind het ook een mooie maat voor in een agenda ;) Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Super leuk :)
Groetjes Chantal

Unknown zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt Claudia .

Groetjes Esmeralda

Doris knippenenplakken zei

Super mooie stoere tag Claudia !
Groetjes Doris

Angelique zei

Wat heb je twee supermooie tags gemaakt, eigenlijk te mooi voor in de agenda. Las dat je iets meer tijd over hebt omdat je met twee designerschappen bent gestopt. Er is ook zoveel te doen, werk, huishouden, kids....en knutselen.
Groetjes Angelique

Vic zei

Great card - love the backing paper and that image is cute! Thanks for sharing with us this week, for our "anything goes" challenge at Glitter n Sparkle... Vic, DT x

Margreet zei

Wat n prachtige tag Claudia en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

Groetjes Margreet