Volgers

dinsdag 8 september 2015

Kerstkaart nr??

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Helma en Bonnie verwelkomen. Helma n Bonnie tof dat jullie mijn blog heb gevonden. Mogen we van elkander veel inspiratie opdoen.

Ik heb nog eens een kerstkaartje gemaakt. Ik ben de tel kwijt. Maar het zijn er in ieder geval niet zoveel. Deze keer ééntje in niet tradionele kleuren. Ja, jullie weten het ondertussen wel hé. Ik speel graag met kleuren!!!!.

De kickoff voor de vebouwingen van de woonkamer en de hobbyruimte zijn van start gegaan. Vandaag ben ik met mijn spulletjes naar de garage en de keuken verhuisd. Einde deze week komt het salon ook nog naar de keuken. Gelukkig hebben we een grote leefkeuken. Wim zou tegen december willen rond zijn met de verbouwingen. Ik hoop het, maar er is nog veel werk aan de winkel. Zoals het uitbreken van de oude vloer, het uitgraven, beton gieten, chap gieten, vloeren, ....... wordt vervolgd.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Winter Wonderland: Challenge Add a Sentiment
Christmas Card Challenge: Challenge 40 Color Combo
Creative Card Crew: Challenge 95 Christmas
Tuesday Throwdown: Challenge 261 Anything Goes
Creative Moments: Challenge 76 Anything Goes twist use a sentiment
Creative Craft Cottage: Challenge 47 Let's get Spotty
Inky Chicks: Challenge 56 White Christmas
Sparkle Christmas Challenge: Challenge 56 Oh Christmas Tree
Scrap and Card Challenge: Challenge 1 Schets
De Egel Challenge: Challenge 9 Three of a kind  ik heb gekozen voor digi met 3 zangertjes - 3 DP - 3 plakparels

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: Wild rose Studio
mallen: joy craft
plakparels: action
plaatje: All Dressed Up en ingekleurd met copics
memento inkt: Sweet Plum

Verder heb ik sterretjes gemaakt met embossingpoeder en glitterlijm gebruikt op de vleugeltjes. Ook heb ik een beetje liquid applique gebruikt. Voor de sneeuw heb ik 3D Foam Clay gebruik.

Afgelopen maandag ben ik met Joran haar bladwijzer in de top 3 bij Glitter & Sparkle beland. 

 


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

27 opmerkingen:

Andrea MacTrinh zei

Lovely image, love the colours you have chosen. Thanks for playing along at Winter Wonderland this week. Andrea

Mascha zei

hele mooie kaart
bedankt voor het meedoen met scrap and card challenge

Shirley-Anne zei

Love the combination of die cuts with the the sweet image . beautiful card . Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenge

Giny zei

Wat een prachtig lief kaartje weer Claudia!!

Lieve groet Giny

Creaine zei

wow mooi kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de 1e challenge bij Scrap and Card Challenges......succes!!!
groetjes Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Jolanda zei

Wat een pracht kaartje en mooie kleuren gebruikt. Enne veel succes met jullie verbouwing.

Groetjes Jolanda

Gea zei

Hij is weer lief geworden . Mooie kaart gr Gea

Marfien zei

Mooi kaartje in deze zachte tinten, echt weer heel iets anders

Sandra H zei

Oh this is just the cutest card ever what a lovely image and just perfect for our challenge over at “ Sparkles Christmas Challenge "Christmas Tree“ good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

corryskaart zei

oh ziet er geweldig mooi uit en zeker met deze gave digi!!
groetjes corry

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart is dit, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 notering, leuk!

Anoniem zei

Super leuke kerstkaart Claudia! Leuk de niet-traditionele kerstkleuren :) Succes met de verbouwing en gefeliciteerd met jouw top 3 notering! Super leuk allemaal!
Groetjes Chantal

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Erica ♥ zei


Ohh zeker mooi zeg deze kaart in deze kleuren,
heel erg gaaf gemaakt, en leuke stempel ☺
Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Unknown zei

Such a lovely card, thanks for sharing it with us over at Creative Craft Cottage this fortnight.

Hobbywinkel De Egel zei

Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Cindy zei

Wat een gave kerstkaart Claudia, prachtige kleuren. Leuk dat je meedoet met de challenge van Creative Craft Cottage. Groetjes, Cindy

Unknown zei

Gorgeous Christmas Card, The image is so cute and a beautiful design. Thanks you for joining our challenge at Creative Craft Cottage and we would love to see you again. Jennifer DT member xx

Nancy Soetaert zei

héél mooi in deze kleurtjes! Ik vond het ook een leuke kleurenchallenge. Bij mij komt er morgen eentje op mijn blog in deze kleurencombi. Totaal anders...
Prachtig ingekleurd plaatje!
groetjes, Nancy

Anita's Kaarten en Creaties zei

Mooie kaart! Leuk zo met die mal erachter!

Cazro zei

A very pretty card. Nice to see non Christmas colours. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Caz DT

Annie zei

Gorgeous card! Your coloring is beautiful and love the embellishments! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage and hope to see you again soon! :) ~Annie

Margaret zei

Great design. Love all the colorful elements. Thanks for joining us at Tuesday Throwdown for this challenge.
Margaret, DT

Jan zei

This is great! Thanks for joining us at CCC xx Jan DT

Helen zei

wat een prachtig kaartje - leuk dat je meedoet bij Scrap & Card
Groetjes Helen (DT)

Joan zei

Lovely card with great use of die cuts and a sweet image, like the colour scheme too


Thanks for joining us at Sparkles Christmas challenge this month

Joan

Erica ♥ zei


Ik kom nog een keer langs om te zeggen wat
een mooie kaart dit is hihi ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 1e Challenge !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT Scrap and Card}