Volgers

vrijdag 13 november 2015

DT Brown Sugar Challenge 172 -No Disign Papers - Morgans Art

Hoi,

Vandaag begint er bij Brown Sugar Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Geen Design papers. De sponsers zijn is keer Morgans Art.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Christmas Card Challenge: Challenge 49 A/G
Glitter 'n Sparkle: Challenge 162 Use Some Red
Inspirations Destination: Challenge 59 A/G

gebruikte materialen:
cardstock: Precious Marieke en American Craft
tekst: Marianne Design
digi: Morgans Art en ingekleurd met copics
mallen: denk van Yvonne Creation of Precious Marieke
Distress Ink: Fired Brick

Ook heb ik mij kandidaat gesteld bij als DT bij Scrapping 4Fun. Dus duimen,!!!!!!




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Dat is je goed gelukt een kaartje zonder DP, heel mooi ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Sylvia zei

Leuke kaart,Claudia en een lief plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Joanne kramer zei

wauw! mooi zeg! groetjes Joanne

!neke zei

Ben al aan het duimen voor je !!!!!
Je kaart is weer top !
Ineke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

corryskaart zei

hoi claudia
een pracht van een kaart rustig maar met een geweldige uitstraling!
groepjes corry

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia.

Groetjes en fijn weekend.
Nans

Rosina zei

Heel mooi weer je kaartje Claudia....en leuk dat je je als gastdesigner heb aangeboden ...ik ga ook voor je duimen ...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Leuk kaartje Claudia...

fijn weekend
Groetjes Hermien

martine zei

Hoi Carla,
wat een heel mooi kaartje ook ik zal duimen hoor voor jou !!
liefs van martine.......en fijn weekend

Veerle zei

Mooi, leuke achtergrond Claudia.
Groetjes, Veerle

GerJanne zei

heel mooi kaartje!
GerJanne

Shirley-Anne zei

Super back ground and sweet image . Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenges .

Inkyfingers zei

What a pretty card and I love the interesting background.
Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenges.
Hugs
Carol x

Stempel er op los by Ilse zei

Leuk gedaan, mooie achtergrond trouwens.
Groetjes
Ilse

Angelique zei

Mooi deze kaart zonder dp, slim om dan zo'n mooi rooster te gebruiken. Ik zal voor je duimen.
groetjes Angelqiue

Angelique zei

Mooi deze kaart zonder dp, slim om dan zo'n mooi rooster te gebruiken. Ik zal voor je duimen.
groetjes Angelqiue

Michelle zei

A very lovely card. I like the image and the background.
Thanks for playing with us at Inspiration Destination.
Good Luck. xxx Michelle (DT)