Volgers

maandag 16 november 2015

Happ B Day

Hoi,

Eerst wil ik mijn nieuwe volgster Tammy welkom heten. Tof dat je mijn blog hebt gevonden. Mogen we veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Ik heb deze avond met distress inkt ingekleurd. Het was de eerste keer dat ik dat deed en ik vond het heel leuk. Alleen heb ik verkeerd papier gebruikt. Volgende keer ga ik aquarel papier gebruiken, dan lukt het hopelijk beter.

Toch laat ik jullie mijn ingekleurd prentje zien.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Digi Choosday Challenge challenge 44 Red, orange, browns
Cute Card Thursday: Challenge 399 Birds/Animals
A Simple Papercraft: Challenge 17 A/G
Dream Valley Challenge: Challenge 119 shaped Card
Craft Your Passion: Challenge 288 Always A/G
Scrapbook Stamp Society Challenge: challenge A/G - Pearle and lace or Ribbon
Creative Moments: challenge 81 A/G twist Winter Birthday
A Bit More Time To Craft: Challenge 8 Always A/G
Love To Scrap: Challenge 66 A/G
SSW 2: Challenge 74 Schets


gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: Simple Stories
digi: Besties  en ingekleurd met Distress ink (voor de eerste keer)
plakparels: action en bo bunny denk ik
inkt: Delicata gold
mallen: Joy Craft
Stempel tekst: Joy Craft
Jute: wibra

Vorige week heb ik gewonnen bij Tuesday Morning Sketches met dit kaartje:

En gisteren (maandag) mocht ik in de top 3 staan met dit kaartje waar o.a mijn dochter Joran ook de challenge heeft gewonnen.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

24 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk kaartje en inderdaad goed aquarelpapier is de sleutel tot succes!! Canson vind ik een goed merk. Dan kan echt goed tegen de nattigheid die inkleuren met distress inkt toch wel met zich meebrengt. :-)

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaartjes!

Anoniem zei

Feestelijk leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

knap gedaan hoor! lekker blijven oefenen. ik vind het een leuke kaart geworden! groetjes Joanne

Francisca zei

Hola twee maal in de prijzen gevallen . Knap .
De kaarten zijn super leuk .
Groetjes,
Francisca

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Anoniem zei

Hoi Claudia leuke kaart!
Groetjes Chantal

Marfien zei

Tja, als jij zoveel kaartjes plaatst als ik aan het feesten ben, kan ik niet op alles reageren. Maar kaartjes maken is ook een feestje en als ik dan terugkijk heb jij ook een fantastisch feest gehad. Je hebt ook veel plezier gehad van je bloemen cursus, ze worden steeds mooier

Veerle zei

Mooi kaartje en hele leuke vorm Claudia.
Groetjes, Veerle

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke kaart en ja oefening baart kunst haha
groepjes corry

Joanna M. zei

Pretty embellishment flowers and gorgeous papers make this card super pretty. Thanks for sharing this with us this week over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog.
~Jo, SSW2-DT

GerJanne zei

Wat een mooie kaart en dat in kleuren is prima gelukt zo te zien. Gaaf als je wint met de kaartjes. Proficiat!
Groetjes,
GerJanne

anne zei

A beautiful card Claudia, your papers perfectly compliment your beautifully coloured image. Thank you for playing along with us this week.
Anne SSW2-DT

Rosina zei

Mooi kaartje weer Claudia...heel leuk in deze boekvorm...en prachtige accentjes erop ook
Gefelciteerd met je topplaatje en prijsje...Geniet er maar lekker van...en ook je dochter een dikke proficiat met haar overwinnig...

groetjes Rosina

Heide zei

Super cute, love this fun card! Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

Hermien zei

Leuk kaartje Claudia deze stempel kom je niet zoveel tegen. Een hele leuke bestie...

groetjes Hermien

Kathie zei

Such a fun card Claudia love your image and all your wonderful colours and added embellishments. Great card and thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
vind het nog goed gelukt voor de eerste keer dat je het hebt gedaan.
en je weet wat je de volgende keer anders moet doen. altijd leuk om iets te leren.

Groetjes Esmeralda

Jennifer_GlitterInMyHair zei

So cute! Love the book shaped die for the card base. Thanks for sharing it with us at Simply Papercraft this time, hope to see you again soon.
Jennifer, DT

Aunty Sue zei

A brilliant card and thanks for sharing at Digi choosday and good luck.
Aunty sue DT

Antoinette Voorn zei

Wauw, dat ziet er weer supers uit !
Prachtig :-))

Lieve groet Antoinette

Heather zei

Awww . . . very cute! Great colors and I love those layered balloons. Thanks for playing with LTSCB.

Kaija zei

Stunning card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija Dt-member

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met je winnende kaartjes Claudia een hele mooie kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator