Volgers

woensdag 4 november 2015

GDT Butterfly Challenge 42 Butterflies and Z = Zigzag

Hoi,

Een tijdje geleden ben ik bij Butterfly Challenge gewonnen met dit kaartje. Dus mocht ik nu GDT zijn. Ik heb er een herfst/halloween kaartje gemaakt, met vlindertjes en spinnetjes op . Zelf vind het een geslaagd resultaat. 

Dit kaartje stuur ik naar een collega op, waarvan ik net vernomen heb dat zij een harde strijd moet aangaan van borstkanker. Ik hoop met dit kaartje haar mijn steun een beetje te kunnen betuigen.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Little Miss Muffet Challenge: Challenge 123 Tags
Creative Knockouts: Challenge Halloween
Kitty Bee Challenge: Challenge 59 Halloween
Di's Digis Challenges: Challenge Include a pumpkin
Inky Impressions: Challenge 277 Halloween or color combo

Ik heb een schets gebruikt van Dwytter n°12.

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: six by six
plaatje: Joy craft
mallen: sissix en Joy Craft
Dutch Doogaboo: spinnen en spinnenweb
houten vlinders: gewonnen prijsje bij Butterfly Challenge

Gisteren ben ik in de top 3 beland bij Stitchy Bear Outlet met dit kaartje:





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

 
Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk dat jouw collega heel blij zal zijn met dit kaartje Claudia :) Het is zo fijn om een kaartje te ontvangen als je ziek bent en vooral zo ziek als jouw collega. Mooie kaart en de tag is een leuke touch :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap en top drie notering! Super leuk :)
Groetjes Chantal

Sylvia zei

Hoi,

Mooie leuke kaart.leuk is het spinnenweb en de spinnetjes.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Leuk dat je gastdesigner mocht zijn Claudia, en daar heb je weer erg goed je best voor gedaan....een schitterend kaartje voor iemand die een hele moeilijke periode doormaakt...heel lief van je..

groetjes
Rosina

Just me... zei

Wat een mooie Grrrrrriezelige kaart Claudia.

Liefs,
Diana
xxx

Stempel er op los by Ilse zei

Tof gedaan Claudia !
Liefs
Ilse

Joanne kramer zei

wat een mooie en leuke kaart! Ik krijg gelijk een griezelboek in mijn hoofd op deze manier. Leuk bedacht! groetjes Joanne

karin zei

Mooi kaartje Claudia, veel sterkte voor je collegaatje.
Ook proficiat met je nominatie,
groetjes,
Karin.

!neke zei

Super gaaf !

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 notering!

Veerle zei

Je collega zal zeker blij zijn met dit leuke kaartje Claudia.
Gefeliciteerd met je GDT plaats.
Groetjes, Veerle

Erica ♥ zei

Zo hee die is echt gaaf, je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Angelique zei

Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn en wat heb je daarvoor een leuke beterschapskaart voor gemaakt. Lief dat je je collegaatje een kaart stuurt, dit kan ze nu zeker gebruiken.
groetjes Angelique

Hermien zei

Bah, wat is het toch ook een rot ziekte bijna iedereen heeft er in zijn omgeving wel mee te maken! Je hebt een mooi kaartje gemaakt om haar te laten weten dat je aan haar denkt!

Groetjes Hermien

Craftdee zei

What a great card! Thanks for sharing it in the "Add a Pumpkin" challenge at Di's Digis Hope to see you in our latest challenge too, Donna ☺