Volgers

woensdag 6 april 2016

Baby Boy

Hoi,

Maandag ben ik samen met een vriendin gaan shoppen in Eindhoven. Ik ben voor het eerst naar de Primark geweest. Mijn dochter Joran was er ook bij. En wat hebben we leuke dingetjes gevonden voor weinig geld. Zeker voor herhaling vatbaar. Mijn dochter was in de wolken.

En nog een leuk nieuwtje, morgen komen ze mijn nieuwe gordijntjes hangen. De verbouwingen zijn bijna volledig gedaan ( op de gang en mijn hobbykamer na). Eind van de week (als de gordijnen hangen) zal ik fotootjes trekken. De nieuwe meubeltjes zijn er ondertussen ook al. Behalve de zetels, dat zal voor ergens volgend jaar zijn...... 

Vandaag begint er bij Create And Inspire een nieuwe challenge.  En zoals elke keer is het thema Anything GoesDe sponser dit keer is A Day For Daisies.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje. Ik heb een babykaartje gemaakt op vraag. Maar de dame voor wie het bestemd is, houd niet ze van het typische blauw,/ roos voor jongen.meisje. Dus heb ik een stoerder babykaartje gemaakt voor je ook een klein presentje in kunt stoppen.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Catz: Challenge 318 Decoupage
Come And Get It: Challenge Tag You're It
Craft Your Passion: Challenge 306 A/G
The Crazy Challenge: Challenge 219 New Baby
Lil Patch Of Crafty Friends: Challenge 31 A/G
De Egel: Challenge 16 cadeauverpakking of doosjes
Inky Chicks: Challenge 65 Baby Card
TTCRD: Challenge 5-11 April A/G
Digi Choosday: Challenge wk 14 A/G

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

27 opmerkingen:

Miranda K zei

super stoer baby kaartje.. daar hou ik wel van.. leuk he primark.. we moeten nog even wachten ergens in Mei gaat hij hier in groningen open.. daar hoef je dan de eerst komende tijd niet te komen denk ik.. stormloop! wat fijn dat de verbouwing (bijna) klaar is. groeten miranda k

Helen zei

Stoer kaartje hoor; leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.
Mijn dochter is ook gek op de Primark in Eindhoven (ikke niet hoor). Succes met de laatste loodjes van de verbouwing.
Groetjes Helen

Cinderella zei

Een gaaf kaartje Claudia en idd bij Primark is het gezellig shoppen
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Sofie zei

Mooie geboortekaart! Heel leuk ontworpen!

!neke zei

Stoere kaart Claudia !
En je blog ziet er ook weer leuk uit !

groeten Ineke

Patricia Alvarez zei

Adorable. I love the colors you have used for a baby card. Very beautiful. Thanks for sharing with us over Craft Your Passion. Good luck!!! Patricia

karin zei

Mooie creatie ! Ik heb ook ooit dit modelletje eens gemaakt om waxinelichtjes in te doen.
groetjes,
Karin

N-Eva zei

This is absolutely gorgeous! Love your coloring and image are fab! ! Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva

Sylvia zei

Mooie babykaart,Claudia.

Groetjes,Sylvia.

Hermien zei

Stoer babykaartje Claudia.
De primark dat zal een hele ervaring zijn geweest...
Ik er een bezoekje aan breng is dat 's morgens als de winkel net open is dan is het nog goed te doen1

groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi en zeker een stoer babykaartje Claudia....leuk dat je er nog een klein cadeautje in kan stopppen....
groetjes Rosina

Angelique zei

Hele gave, stoere babykaart. Ik vind hem echt heel erg mooi, wat een leuk plaatje. En dan kan er ook nog een cadeautje in.
Ik wil ook nog eens met mijn dochter naar de Primark gaan, schijnt echt leuk te zijn. Heerlijk dat de verbouwing op z'n eind loopt, ben benieuwd naar de foto's.
lieve groetjes Angelique

PaperDaisies zei

Such a pretty baby card. Love the layout. Thank you for sharing your talents with us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Andreja zei

What a lovely card, Claudia :-))
I like this digi, too.
Hugs, Andreja

Aunty Sue zei

fab card perfect for our challenge at crafty catz this week

Michelle zei

Wat een leuke stoere kaart heb jij ermee gemaakt. Ik vindt het ook leuk dat je er een kleine box bij hebt voor een kleingheidje.
Bedankt dat je meedoet bj Craft your Passion.
Veel geluk, Michelle (DT)

Ellen zei

Schattig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen

Theresa zei

love your baby card and the fact that it is a different colour. it also doubles up as a gift box. fab. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx

Leanne zei

Thanks for playing our challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Cheers, Leanne DT/LPCF

What I Created Next zei

Really unusual make but so sweet as well. Thanks for entering the Digi Choosday Anything Goes Challenge (DT)

fiona mctiernan walker zei

A fantastic make Claudia
Thank you for entering it in our anything goes challenge at Digi choosday.
Good luck
Fiona dt x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief cadeau-doosje Claudia. Mooi afgewerkt en lief plaatje heb je gebruikt.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Hobbywinkel De Egel zei

Super tof dat je meedoet met onze 'Cadeauverpakking' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Rae Ann zei

I love the color combo you chose for this. The orange really pops and the earth tones really let the image take center stage.

Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

Nelleke zei

Ik moest even goed kijken, maar nu zie ik het. Wat een prachtige kaart/doosje voor een klein presentje. Lekker stoeFijn dat je met de apriluitdaging van de Egel meedoet. Dat maakt het mede tot een succes. Groetjes, Nelleke DTr.

Audrey Ernst (hippieaud) zei

Wow Claudia, absolutely beautiful creation, love the colors! Thanks so much for playing in our anything goes challenge at Digi Choosday this week:) Hugs! Audrey DT

Melanie zei

A lovely baby card!
Thank you soo much for taking part in our "tag, you're it" challenge over at Come and Get it.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Come and Get It)

(DT Crafty Friends)


PS: Sorry for the late comment, life had been very hectic the past couple of months…