Volgers

zondag 10 april 2016

Cool Man!!

Hoi,

Deze keer heb ik weer een jongenskaart voor jullie. Naar een modelletje van de Noor vriendinnen dag. Toen hadden we gewerkt rond het thema Pasen en hadden we in de koker paaseitjes gedaan. Maar een centje of iets anders kan natuurlijk ook hé. Dit kaartje gaat mijn moeder afgeven.

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Challenge 83 is: Geen Bloemen.  De sponser dit keer is De Creative Scraphoek.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Art By Miran: Challenge 55 A/G
Creative Fingers Challenge: Challenge 106 A/G
Inky Impressions: Challenge April All About The Boys
Let's Craft And Create: Challenge 112 Card For A Man
Fab 'n' Funky: Challenge 299 Big Birthdays
Inspiration Destination: Challenge 80 A/G
613 Avenue Create: Challenge 169 A/G twist masculin Card

Deze ochtend heb ik nog een restjeskaart gemaakt. Ik had een voorbeeld gezien op Anneke haar blog. Leuke manier op je restjes cardstock op te gebruiken.

Dit is mijn versie geworden:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Anita zei

Wat een gave stempel en stans. Een stoere kaart.
Groetjes, Anita

Sofie zei

Leuke jongenskaart, en leuk idee met dat kokertje! Mooie kaart! Ook je restjes heb je goed kunnen verwerken:).

Je@net zei

Ziet er super leuk en stoer uit, Claudia.
Ook je restjeskaart is erg leuk!

carla zei

Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt Claudia.
Prachtig.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Wauw, jij bent snel! Ik zag de restjeskaart ook en wild evanmidag of morgen aan de slag en jij publiceert hem al! Je andere creatie is ook weer tof!
GerJanne

Miranda K zei

2 hele leuke kaartjes. mooi gedaan. groeten miranda k

Angelique zei

Hele stoere jongenscreatie, leuk dat label met de maand en de omcirkelde dag erop. Vrolijke restjeskaart.
Je sterkte kaart voor je vriendin is heel stijlvol geworden.
lieve groetjes Angelique

~ginny zei

Claudia - what a unique idea! I like the little gift on the card idea! Really nice coloring of your image too! Thank you so much for sharing your project and creativity at 613 Ave C!
~ginny, DT for 613 Ave C: [ATG/ Twist: Male card]
Owner: RubberMAD (GettyCollection.com)

Hazel zei

Thank you for sharing your lovely crafting for Let’s Craft and Create challenge 112, Hazel, DT x

Monique zei

Mooi gedaan!
Groetjes, Monique

Hermien zei

Cool kaartje Claudia...

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Leuke kaarten, ik zag inderdaad ook de kaart van restjes, en dat is ene leuke manier om te gebruiken. Helaas worden mijn restjes nooit minder, alleen maar meer, haha. groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi en zeker een stoere kaart Claudia...ook je restjeskaart is schtterend

groetjes Rosina

Angie zei

Thank you so much for sharing your project and entering our Challenge.
I hope you can join us again for our next Challenge.
Angie DT
Creative Fingers Challenge Blog

Emma zei

What a great idea, thank you for joining us at Art by Miran Challenge for our ‘Anything Goes’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

Margo zei

Wat een toffe en stoere jongenskaart en je restjeskaart is ook erg geslaagd ! Je houdt het erg goed vol, petje af hoor !
Groetjes
Margo

Wendy Ann Batchen zei

Great project, thanks for joining in at Inspiration Destination. Wendy DT x

cohenna zei

Beautiful card!! Thanks for joining us at Fab'n'Funky :)

Unknown zei

Wow! Yourcard is super awesome. I love the tag. Thanks for joining us at 613 Avenue Create, Heather