Volgers

donderdag 7 april 2016

Kerstkaart n°8

Hoi,

Hoera, vandaag verjaart Jarno, mijn zoon!!!!! 14 wordt hij al. Wat gaat het toch snel vooruit. Een echte puber. Maar zo'n schatje. Proficiat lieve zoon, met je 14de verjaardag!!!!!!!

Ook wil ik mijn nieuwe volgers, Katie, Jenie, Creamieke en Cindy welkom heten. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we veel inspiratie bij elkander opdoen.

Ja, tijd voor (alweer) een kerstkaartje. Nummertje 8 is vandaag aan de beurt.

Vandaag begint er bij Creative Craft Cottage een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Add Some SparkleDe sponsers zijn deze keer Lacy Sunshine, Morgan's Art World en Bugaboo.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.





The Prize for the lucky winner is 3 Digi Images

The Prize for the lucky winner is 3 Digi Images

The Prize for the lucky winner is 7 Digi Images

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Knutsels en Kadootjes: Challenge 34 Hout ik heb houten DP en een houten witte ster
A Snowflake Promise: Challenge 20 A/G
Penny's Paper Crafty Challenge: Challenge 272 A/G

Gisteren ben ik met Jarno's verjaardagskaartje in de top 3 beland bij Craft Your Passion


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi winters kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Mooie kaart!
Groetjes, Monique

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Claudia...

groetjes en nog een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Miranda K zei

leuke kaart! leuk zo met die tag.. en gefelciteerd met je zoon! groeten miranda k

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

Tammy zei

This is adorable Claudia, I love the colors!
Hugs, Tammy

Nancy Soetaert zei

mooi kaartje Claudia en proficiat aan je zoon!
groetjes, nancy

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een leuke kerstkaart. Mooi afbeelding. Groeten Trijntje

Angelique zei

Van harte gefeliciteerd met Jarno! Wat een prachtig kerstkaartje, mooi dat hout met aquablauw en een prachtige kerstboom.
lieve groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Fijn weekend
Groetjes, Anja

Jean zei

Stunning card, love the colour combo. Thanks for joining us at Pennys Paper Crafty Challenge. Jean DT Member xxxx

Lisa J zei

This is a very pretty card. Love that tree too! Lisa x