Volgers

zondag 18 december 2016

Kalenders 5-6-7

Hoi,

Op bestelling heb ik naar jaarlijkse gewoonte een paar kalenders gemaakt. Van 1 kalender heb ik foto's getrokken. De kalenders zijn bijna helemalle identiek. Hier en daar is wel een ander DP gebruikt en soms een ander versierinkje.

Vandaag ben ik met de kids nog gaan shoppen voor de kerstinkopen. Pfff, we hebben alles gevonden dat we nodig hadden. En nu nog wat knutselen. Nog 2 kaartjes afwerken tegen morgeavond. Dat wordt nog doorwerken!!







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Fairy Tale: Christmas Ornaments
Hanna and Friends: 263 Small gift

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Wat super tof zeg die kalenders,
een heel leuk idee (ga ik onthouden),
mooi gemaakt ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

Bianca zei

You have made such a fab carlendar. Every single carlender sheet is a master pice. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. Bianca DT XX

ANJA 3D zei

Prachtige kalenderboekje. Met mooie kleuren en details.
Groetjes, Anja

Rosina zei

Zo leuk dit kalendertje Claudia....zo mooi gemaakt en weer prachtig afgewerkt

groetjes
Rosina