Volgers

woensdag 21 december 2016

Pluk de Dag

Hoi,
De laatste week werken dit jaar en dan een weekje vakantie. Joepie!!!! 😉😉😉

Op mijn nieuwe werk gaat ook alles super goed. Ik begin het een beetje onder de knie te krijgen en de produkten al wat te kennen. Phoeh...... Maar nog veel te leren!!

Vandaag begint er bij Creative Craft Cottage een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Anything Goess / Alles mag  De sponsers zijn Robin's Fetish en A Day For Daisies.

Ik heb een kaartje gemaakt met een digi van Robin's Fetish, nl Bookworm. En deze kan je hier.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Catz: 351 AG
Little Miss Muffet: 53 AG
Cheerful Sketches december Schets
ABC Challenge: v = Varied


Gisteren ben ik gewonnen bij Fairy Tale Challenge met mijn kalendertjes.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en vrolijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches.
Fijn dat je een beetje in je werk begint te komen. Kan me ook wel voorstellen dat je straks heel erg toe bent aan een week vrij....groetjes Joanne

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia.
Fijn dat je er een beetje in begint te komen bij je nieuwe werk. En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kalenderkaart!

Veerle zei

Heel mooi Claudia, schattig plaatje.
Groetjes, Veerle

Erica ♥ zei


Een heel mooi kaartje weer,
leuke stempel ☺
Gefeliciteerd met je kalender !
Geniet van je vrije week ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

karin zei

Leuke kaart Claudia. Zeg dat wel ' Pluk de dag ', ik heb het ook weer gehad voor vandaag met werk ( ook vakantie nu ! ) en mantelzorg.
groetjes,
Karin.

tilly zei

love your little bookworm lol,thank you for joining us at crafty catz challenge
Tilly

Nelleke zei

Leuke kaart en geweldige stempel. Fijne dagen. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Lekker fris van kleur. Fijn dat het goed gaat op je werk. EN in het begin moet je altijd veel leren. Logisch toch!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Claudia. met mooi kleuren en details.Nog bedankt voor de verjaardagskaart en de spulletje erin.
Nog gefeliciteerd met je winnende creatie.
Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017
Groetjes, Anja

Creaine zei

hij blijft mooi !!
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Cynthia van der Wilk zei

Leuke kaart en gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Fijne feestdagen en een gelukkig 2017.

Linda zei

Hoi Claudia,
Wat een super vrolijke kaart!
Heerlijk :)
Oooh ik lees net dat je weer aan het werk bent. Dat is snel gegaan. Fijn voor je succes met inkomen!
Lieve groeten en alle goeds voor in 2017!
Linda

Margreet zei

Wat een leuke kaart Claudia...fijn dat het al beter gaat op je werk...proficiat met je winnende kaartje!
Bedankt voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
Gezellige jaarwisseling!
xxx Margreet

Anoniem zei

Adorable!! Great image and a very fun layout! Thanks for joining the challenge at Little Miss Muffet Stamps this week!
Lyn (DT)