Volgers

maandag 5 december 2016

Kerstkaart n° 32

Hoi,

Wat een druk weekend. Zaterdag zijn Lisbeth en ik naar de Noor Vriendinnen dag geweest in Waspik. Super leuke dag gehad. We hebben leuk geknutseld en hebben kennis gemaakt met Ine en Helen. Superleuk.
Zaterdag avond was het dan Sinterklaas. De kinderen zijn al groot, maar toch komt de Heilige man nog langs. Ook bij mijn schoonouders was hij langsgeweest. Dus was het zeker weer een bezoekje waard. We zijn er dan ook blijven eten.

Vandaag begint er bij Daisy Chain een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Happy Christmas.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Scrapping 4 fun: 79 Christmas
Digital Delights: 16 AG
Scrapcard challenge: 91 Alles mag
Creapaleis: winter/ kerst/ oud en nieuw

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

martine zei

Hoi Claudia wat een heel mooi Kerstkaartje heb je gemaakt het straalt echt de warmte en de sfeer van Kerst uit......prachtig !
Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT Martine

Lia zei

Mooie materialen maken een prachtige kaart!
Lia, DT S4F

Danoesja zei

Hoi Claudia
Wat een prachtige en sfeervolle kerstkaart.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Andreja zei

Beautiful Christmas card you made :-))
Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
Hugs, Andreja