Volgers

dinsdag 21 februari 2017

Gefeliciteerd

Hoi,

Hier ook post ik vandaag mijn laatste challenge als DT voor Creative Craft Cottage. Nog een beetje meer tijd vrijmaken voor mezelf. Dit is echt wel nodig, want ik loop mezelf voorbij!!!.

Vandaag begint er bij Creative Craft Cottage een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is bingo. De sponsers zijn: Ppinkdollsart en The Paper Shelter.

Ik heb een kaartje mogen maken met een digi van Ppinkdollsart namelijk: Miko with Flowers.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Sketchy challenge: 102 Sketch

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is dit kaartje Claudia...er is zoveel moois op te bewonderen...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Veerle zei

Heel mooi kaartje Claudia. Goed dat je een beetje aan jezelf denkt. Nu ik het drukker krijg met de webshop heb ik ook moeten snoeien in mijn design teams, heb er nog maar 1 overgehouden. Plus de kleurenschakel natuurlijk dat is veel te leuk. LOL. Geniet nog van je dag, groetjes Veerle

Antoinette Voorn zei

Super gaaf kaartje en wat een lief meiske CLaudia. Prachtig papier.

Monique zei

Prachtig gedaan Claudia!
Lieve groetjes Monique

carla zei

Een leuk kaartje, mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Prachtige kaart Claudia. Je maakt altijd van die mooie stempelkaarten. Het inkleuren is zo mooi. Groeten Trijntje

Kirsty zei

Hi she is super cute adore your colouring and thank you for inspiring us at The Sketchy Challenges ;0)

Chantal zei

Hele mooie kaart, erg mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

Veronique zei

Beautiful card. Thanks for joining us at The Sketchy Challenges. DT Veronique

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

Cynthia van der Wilk zei

Een heel mooi kaartje.

Caroline zei

Wat een prachtig kaartje!
Groetjes Caroline