Volgers

vrijdag 3 februari 2017

mannenkaart n°1

Hoi,

Morgen ga ik samen met Lisbeth en mijn moeder naar de Dutch Doobaboo Dag. Heb er enorm veel zin in.

Vandaag begint er bij Crafting With Friends een nieuwe challenge.  En zoals elke keer is het thema Anything Goes / Alles Mag. Deze keer is het "Just for Fun". En is er geen sponser.

Ik heb op vraag een mannenkaart gemaakt. Plaatje heb ik gevonden op Pinterest. 



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sweet Stampin: Spots and Dots
Incy Wincy: For The Men In your Life
Digi Choosday: wk 4 AG
Aud Sentiment: 175 Masculine Project + sentiment
Little Miss Muffet: 155 AG
Kitty Bee: 87 AG/ Something New
Stella Says Sketch: 502 Sketch
Artistic Inspiration: 171 AG
Come and Get It: 3 Or more Layers

Ook heb ik een restjeskaart gemaakt. En ook met deze doe ik mee met Anneke haar restjesuitdaging.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Jane Savage zei

Wow!! Such a dramatic, striking card! Love it!
Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende mannenkaart Claudia, heel mooi gemaakt en je restjes kaart is prachtig!

Cynthia van der Wilk zei

Stoer kaartje hoor.

Joanne kramer zei

Echt cool deze kaart! Mooi gedaan! veel plezier morgen. groetjes Joanne

Je@net zei

Wat gaaf. Vind het een erg leuke mannenkaart geworden, Claudia!

Cass zei

Fantastic male card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Hermien zei

Coole kaart Claudia

Groetjes Hermien

Elaine Stark zei

A super male card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Dawn Frost zei

Gorgeous card, I love all the different elements in it! Thanks for joining Catch the Bug's Stella Says Sketch challenge good luck! Dawn Bugaboo DT