Volgers

dinsdag 7 februari 2017

Kerstkaart n° 5

Hoi,

Vandaag begint er bij Creative Craft Cottage een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Alles Mag. De sponsers zijn: Digital Delights en Crafty Sentiment

Ik heb een kaartje mogen maken een digi van Digital Delights nl Mother day daisy.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Paper Shelter: 279 Winter
The Outlawz: Sketch

Gisteren mocht ik in de top 3 staan bij Incy Wincy met dit kaartje:










Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Heel mooi! Groetjes Joanne

Lia zei

Dat ziet er heel vrolijk uit!
Lia xx

Margo zei

Wat een mooi kaartje ! Zo vrolijk met de stippen en de sterren ! Gefeliciteerd met je toppertje !

!neke zei

Helemaal mooi !!!!
Weer een echte Claudia !!!!!

Chantal zei

Erg mooie kaart, leuk dat schud gedeelte.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Erg lief kaartje, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 kaartje!

Rosina zei

Mooi kaartje weer Claudia...hele vrolijke kleurtjes zo bij elkaar..
en gefeliciteerd met je topplaatsje...

groetjes Rosina

Nannieflash zei

A beautiful card I love your image and your design. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaart zeg.